مسئول بسیج رسانه استان البرز گفت: نخستین گروه از اصحاب رسانه استان که در طرح ولایت مقدماتی شرکت کردند، برای شرکت در دوره تکمیلی به تهران اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۷۵۲۷۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،مسئول بسیج رسانه استان البرز گفت: نخستین گروه از اصحاب رسانه استان که در طرح ولایت مقدماتی شرکت کردند، برای شرکت در دوره تکمیلی به تهران اعزام می شوند.
 
ابراهیم نوروزی فر با بیان این مطلب اظهار داشت: این طرح با این گستره و کیفیت برای نخستین بار و با هدف بصیرت افزایی در میان اصحاب رسانه با حضور خبرنگارانی از سراسر کشور و اساتید برتر و فرهیخته حوزه و دانشگاه در حوزه های مختلف برگزار می شود که این امر نشان از اهتمام و توجه ویژه به قشر فرهیخته خبرنگار در سطح سازمان بسیج رسانه است.

 وی افزود: این دوره ویژه برادران و از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه جاری در مجتمع فرهنگی ـ آموزشی امامت تهران برگزار می شود.

 نوورزی فر تاکید کرد: افراد شرکت کننده از استان البرز در دوره کشوری، برگزیدگان دوره مقدماتی طرح ولایت استانی هستند که بر اساس سهمیه ابلاغی و در زمان بندی اعلام شده اعزام می شوند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این دوره از طرح ولایت "جریان شناسی تحولات منطقه و جهان، امنیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی،رسانه و اقتصاد مقاومتی، اخلاق در رسانه و ویژگی‌های رسانه انقلابی، نقش بسیج در جنگ نرم،فضای مجازی محیط زیست جدید بشر"  توسط اساتیدی همچون حجت الاسلام پناهیان،حجت الاسلام تویسرکانی،سردار اثباتی،روح الله مومن نسب،دکتر عبدالملکی،مسعود بصیری،حجت الاسلام ذکریا نکویی و حسن شمشادی بررسی  و در پایان دوره  گواهینامه به شرکت کنندگان اعطا می شود.

 نوروزی فر در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر توجه به برنامه های آموزشی، سازمان بسیج رسانه استان البرز امکانات رفاهی مختلفی را نیز برای اعضا فراهم کرده که اعضای سازمان جهت اطلاع و بهره مندی از این خدمات می توانند همه روزه به سازمان مراجعه نمایند.
ارسال نظرات