جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) گناوه در دیدار با خانواده شهدا گفت: امنیت کنونی کشور ما مرهون تلاش ها و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس هست و یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، سرکشی از خانواده آن ها می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۵۲۱۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳




به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه، توسط حلقه های صالحین شهید محمد جواد شادمانی و شهید جهانشیر بردستانی و شهید خدا خواست خدرزاده پایگاه بسیج عمار یاسر، حوزه بسیج نجف اشرف گناوه تجدید عهدی دوباره با شهیدان و خانواده شهدا صورت گرفت.

حلقه های شهید محمد جواد شادمانی و شهید جهانشیر بردستانی از حاج یاسین شادمانی فرمانده سابق پایگاه و از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس( همچنین برادر شهید محمد جواد شادمانی)، و حلقه شهید خداخواست دیدار و سرکشی نمودند.

در ادامه نیز حلقه صالحین شهید خداخواست خدرزاده پایگاه بسیج عمار یاسر حوزه نجف اشرف گناوه، به همراه جانشین سپاه انصارالحسین(ع) و مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصار الحسين (ع) و فرمانده حوزه بسیج نجف اشرف گناوه از خانواده شهید بهمنیاری دیدار کردند.

علیرضا فردی، فرمانده پایگاه بسیج عمار یاسر در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: هدف از سرکشی از خانواده شهید شادمانی تجدید عهدی دوباره با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز در جامعه و جاری کردن شیوه زندگی ایشان در مسیر زندگی جوانان است.

حجت الاسلام فاطمی مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصار الحسين (ع) نیز اظهار کرد: هدف از سرکشی از خانواده شهدا ایجاد روحیه انقلابی و ایثار و شهادت در فضای جامعه است.

سرهنگ فخری جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) گناوه نیز در ادامه تصریح کرد: امنیت کنونی کشور ما، مرهون تلاش ها و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس هست و یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، سرکشی از خانواده آن ها می باشد.

ارسال نظرات