خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

همایش اربعین نمود اقتدار جامعه حسيني در مقابل استكبار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا همایش پیاده روی حسینی را نشان دهنده قدرت و اقتدار جامعه جهاني حسيني در مقابل جامعه استكباري دانست.
کد خبر: ۸۷۷۵۲۰۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه باید راه خود را بر اساس راه امام حسین(ع) و خدا قرار دهیم خاطرنشان کرد: پیروزی مؤمنان الهی وعده خداست که به زودی محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم کمرنگ کردن عشق و ارادت به امام حسین(ع(، باورها و اعتقادات مسلمانان و شیعیان است ولی با توجه به بصیرت امت اسلامی مراسم پیاده روی اربعین حسینی با شکوه تر از گذشته برگزار می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در حقیقت مردم با حضور در این راهپیمایی ثابت می‌کنند از منتظران ظهور مهدی موعود(عج) هستند و همه‌ ساله با حضور در کنار قبر مظلوم تاریخ با امام عصر(عج) بیعت می‌کنند، در چهره‌های حاضران این گردهمایی عظیم شور انتظار به‌خوبی موج می‌زند، در میان شعارهای و زمزمه‌های این کاروان همیشه شعار «لبیک یا حسین» ثابت است.

حجت الاسلام احمدی تأکید کرد: بخشی از این امت شکل‌ گرفته در پیاده‌روی اربعین مردم عراق هستند که خدمت به زائران حسینی را افتخار خود میدانند که این ثمره خون پاک امام حسین(ع) است.

وی گفت: شیعه دو سلاح مظلومیت و شهادت را در اختیار دارد؛ همه جای دنیا مظلومیت و کشته شدن را نماد شکست می‌دانند ولی شیعه به برکت این دو سلاح توانسته مسیر تاریخ را تغییر دهد.
عضو شورای فرهنگی جلفا اظهار کرد: شیعیان از شهادت به‌ عنوان یک فرصت استفاده می‌کنند با این منطق که شهادت نشانه کرامت خداوند به انسان است، امام حسین(ع) نیز مدافعانه در مسیر شهادت گام گذاشت و ما نیز امروز ادامه‌ دهنده راه ایشان هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان به سیاست‌های جنایت‌کارانه آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا در طول تاریخ هیچ تغییری نکرده و جنایاتش را ادامه داده است، و باید متوجه بشویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار