خبرهای داغ:
به همت معاونت تربیت بدنی پایگاه امام هادی(ع) قم؛

حلقه رزمی صالحین پایگاه مقاومت امام هادی(ع) تشکیل شد

به منظور حفظ آمادگی و توان دفاعی رزمی بسیجیان در جهت مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان در جنگ سخت، حلقه رزمی پایگاه مقاومت امام هادی(ع)، حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در روزهای زوج و با سرگروهی استاد بسیجی محمدباقر پورمتقی دایر می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۵۲۰۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
استاد محمدباقر پورمتقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، بیان داشت: در این حلقه بسیجیان همزمان با بالا بردن توان بصیرتی و معرفتی خود از حضور مربیان برتر و کارشناسان نظامی در زمینه جنگ نرم و سخت نیز برخوردار می گردند. 

رئیس هیئت ورزش های رزمی سپاه استان قم ادامه داد: در پایگاه مقاومت امام هادی(ع) حدود 35 نفر از بسیجیان درحلقه های رزمی سازماندهی شده اند که با هماهنگی صورت گرفته، یک سانس اختصاصی از باشگاه فرهنگی ورزشی قهرمانان مخصوص تمرینات این حلقه درنظر گرفته شده که در آن مباحث بصیرتی، تمرینات پیشرفته رزمی و دفاع شخصی، عقیدتی، سیاسی، تاکتیک، اغتشاشات، آمادگی جسمانی، و جنگ روانی از طرف مربیان برتر استان و توسط سرگروه به متربیان این حلقه آموزش داده می شود. 

پورمتقی سرگروه حلقه رزمی پایگاه مقاومت امام هادی(ع) در پایان  با تاکید بر اهمیت و لزوم ارتقای سطح رزمی معرفتی بسیجیان در پایگاه های مقاومت تاکید کرد: توصیه بنده به بسیجیان این است که حتما در کنار فراگیری مباحث معرفتی در حلقه های صالحین، سطح توان رزمی و آمادگی جسمانی خود را برای مقابله با اقدامات سخت دشمن بالا ببرند زیرا در دنیای امروز، علاوه بر تهدیدات و جنگ نرمی که با آن مواجه هستیم، تهدیدات دشمن به جنگ سخت نیز روز به روز در حال افزایش است و محتمل تر می شود. بسیجیان عزیز با فراگیری فنون رزمی و نظامی در کنار فراگیری مباحث معرفتی، علاوه بر جلوگیری از تهدیدات دشمن، آمادگی لازم برای حضور در عرصه های نظامی را نیز کسب کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار