باید با همه اعضا و جوارح به خداوند در اجرای احکام الهی کمک کنیم، حضرت علی (ع) به مالک فرمود: خداوند تعهد کرد که هر کس خدا را کمک کند خداوند به او کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۹۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبارات مدیریت بحران از دیگر دغدغه‌هاست که با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی نیازمند تأمین اعتبار لازم است و اکنون حدود 12 پل در آستانه تخریب است اگر اکنون تأمین اعتبار نشود و این پل‌ها مرمت و باسازی نشود، قطعاً با مشکل مواجه و نیازمند اعتبار چند برابری است.

علی اسماعیلی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امکانات و اعتبار شهرستان بر مبنای جمعیت است و این توان مدیریت را از مدیران و مسؤولان می‌گیرد، اعتبارات براساس جمعیت و خدمت به پنج برابر جمعیت  با کار جهادی تا حدودی مدیریت شد.

وی افزود: سه مشکل اساسی در شهرستان نور داریم، نخستین مشکل پایین بودن درجه انتظامی شهرستان است که در تأمین پرسنل، امکانات و تجهیزات با توجه به وسعت و پراکندی بسیار ناچیز است و برای تأمین امنیت نیازمند ارتقا است.

این مسؤول گفت: مشکل سرمایه‌گذاری از دیگر دغدغه‌ها است که حتی تحریک می‌شوند که در شهرستان نور سرمایه‌گذاری نکنند، دستگاه قضایی، اطلاعاتی و امنیتی، انتظامی و ... باید امنیت سرمایه‌گذاری را تأمین و فضای سالم و رقابتی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنند و استان هم باید به کمک شهرستان بیاید.

اسماعیلی تصریح کرد: مجلس با رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی خواست به دولت کمک کند تا در مدت باقیمانده دغدغه انتخاب و معرفی وزیر نداشته باشد.

امام جمعه شهرستان نور، نیز در این جلسه اظهار کرد: حکومت خدا آداب و فرامینی دارد و ما در شرعیت اسلامی و نبوی هستیم.

حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمند، افزود: باید با همه اعضا و جوارح به خداوند در اجرای احکام الهی کمک کنیم، حضرت علی (ع) به مالک فرمود: خداوند تعهد کرد که هر کس خدا را کمک کند خداوند به او کمک می‌کند.

وی خواستار انتصاب بخشدار در بخش بلده شد و گفت: حدود 40 روز این بخش با سرپرستی توسط معاون فرماندار اداره می‌شود که خود در شهرستان بسیار مشغله دارد و این حق مردم بخش و شهرستان نیست

ارسال نظرات
پر بیننده ها