فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه دشمن‌شناسی، مواظبت بر عدم نفوذ دشمن و بر هم زدن نقشه‌های شوم دشمن از شاخصه‌های مهم جهاد کبیر است، گفت: جهاد کبیر بیشتر برای مسئولان نظام است.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۱۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سردار اکبر فتوحی در نشست فصلی فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت حوزه شهید محلاتی و شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج بهاباد اظهار داشت: امروز شما فرماندهان و مدیران علاوه بر خودسازی خود که دارید به حوزه‌سازی آن هم با روحیه معنوی و انقلابی روی آورید.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: فرماندهان پایگاهها باید طلاب و دانشجویان را به پایگاه‌ها دعوت کنند و یکی از اعضای شورای پایگاه‌ها حتما از روحانیون و دانشجویان باشند.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ما بر سر دین و قرآن و بر سر اصول است، تصریح کرد: ما یا باید قانون آمریکا را قبول کنیم و تسلیم آمریکا شویم که هرگز این اتفاق نمی‌افتد و یا باید تابع دین مبین اسلام باشیم و اسلام ناب محمدی را در همه جا حکم فرما کنیم.

فتوحی با اشاره به ضرورت جلوگیری از نفوذ بیگانگان به ایران اسلامی تصریح کرد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ با اصل انقلاب اسلامی، استقلال طلبی مسلمانان، پیشرفت و ترویج فرهنگ ناب محمدی در منطقه، مخالف است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت : در وضعیت کنونی که دشمنان اسلام زیاد شده‌اند دیگر اصلاحاتی و اصول‌گرایی نداریم بلکه الان تنها انقلابی داریم و ضد انقلابی داریم و آنچه مهم است و رهبر معظم انقلاب بدان تاکید دارند انقلابی بودن است.

فتوحی وظیفه یک انقلابی را شناخت خوب دشمن دانست و با اشاره به بحث مهم جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر یعنی عزت، اقتدار و استقلال نظام جهادی که مقابله با نفوذ است.

وی ادامه داد: امروز جنگ نظامی برای ما مطرح نیست چرا که جنگ نظامی نمی‌تواند ما را از پادرآورد و دشمن هم به خوبی می داند که به لحاظ نظامی نمی‌تواند در برابر ایران پیروز شود، جهاد کبیر یعنی اطاعت نکردن از دشمن کافر و به معنی عدم تبعیت از سیاست‌های دشمن در میدان اقتصادی، سیاسی و فرهنگ است.

فرمانده سپاه الغدیر استان از تشکیل گروهان فاتحین در شهرستان بهاباد خبر داد و گفت : یک گروهان از مردم عادی به نام گروهان فاتحین جهت سوریه اعزام می شوند تشکیل شود تا کسانی که مایلند به سوریه اعزام شوند می توانند به پایگاه ها ی سراسر شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه دشمن‌شناسی، مواظبت بر عدم نفوذ دشمن و بر هم زدن نقشه‌های شوم دشمن از شاخصه‌های مهم جهاد کبیر است، گفت: جهاد کبیر بیشتر برای مسئولان نظام است.


ارسال نظرات