خبرهای داغ:
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی، تکیه بر توان داخلی است.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۳۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تقی کبیری در جلسه شورای اداری شهرستان چایپاره که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از این تلاش شود.

وی با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی و تحقق این موضوع باید سرلوحه امور تمام مسؤولان قرار گیرد، تصریح کرد: در این خصوص باید از تولید داخلی بیش از پیش حمایت کرده و مردم را به این امر تشویق کنیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بر استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و یادآور شد: بهترین راه حل برای تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی و تولیدکنندگان داخلی است.

در ادامه این جلسه، مرتضی اصغری، فرماندار چایپاره اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و بارش برف لازم است سوخت زمستانی و مورد نیاز روستائیان در شهرستان چایپاره فراهم شود.

وی با بیان اینکه هر ساله شاهد مسدود شدن محورهای روستایی این شهرستان براثر بارش برف هستیم، تصریح کرد: باید قبل از آغاز بارش‌ها، سوخت مورد نیاز در روستاها ذخیره سازی و تمهیدات لازم نیز در این خصوص اندیشیده شود.

این مسؤول بروزرسانی تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری را خواستار شد و گفت: باید ماشین‌آلات راهداری تا آغاز بارش‌ها به‌روزرسانی و تجهیز شوند تا در فصل زمستان و زمان بارش با مشکل مواجه نشویم.

فرماندار چایپاره با بیان اینکه برای برف‌روبی محورهای روستایی نیازمند همکاری هر چه بیشتر دهیاران هستیم، اظهار داشت: باید در این خصوص با دهیاران صحبت‌های اولیه انجام شود تا در صورت مسدود شدن محورهای روستایی بتوانیم از توان و تجهیزات دهیاری‌ها نیز بهره ببریم.

ارسال نظرات