رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی تبریز:
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی تبریز از اغماض برنامه تلویزیونی 90 در پرداختن به ابهامات طرح تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۲۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده، گفت: برنامه 90 تنها به طرح گذرا و بدون پاسخ برخی مسائل و ابهامات مربوط به تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام بسنده کرد و در کمال تعجب این ابهامات را با میهمان خود، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در میان نگذاشت.

وی افزود: تنها نقش این برنامه تلویزیونی فراهم کردن تریبونی برای میهمان خود بود تا وی وعده دیگری برای بهره برداری زمین چمن بدهد.

حاجی زاده تصریح کرد: 90 این هفته 90 همیشگی نبود و از کنار ابهامات به راحتی عبور کرد این در حالی است که جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جمع خبرنگاران از نفوذ تولید کننده چمن داخلی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داده بود.

وی مطرح کرد: معلوم نشد چرا برنامه 90 برای نظمی تریبون نداد و به این موضوع پرداخت نکرد که چه دست هایی در کار بود تا تصمیم کارشناسی قبلی مبنی بر خرید چمن خارجی تغییر یابد و به رغم آمادگی و عمل طرف خارجی به تعهد خود این تصمیم بلا اجرا رها شود؟

رئیس کمیسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز ادامه داد: چرا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد واردات چمن خارجی به موقع با سازمان نباتات مکاتبه و هماهنگی نکرد؟ چرا این سازمان صرفا با استناد به خبری در روزنامه ها دست به مکاتبه زد؟ چرا از میهمان برنامه سوال نشد که چگونه می شود خرید چادر از آلمان برای ورزشگاه نقش جهان اصفهان مشکلی ندارد ولی خرید چمن ورزشگاه یادگار امام با مشکل مواجه می شود؟

سعید حاجی زاده با اشاره به سال ها فعالیت خود به عنوان خبرنگار ورزشی صدا و سیما، بیان داشت: به عنوان یک صدا وسیمایی به فضای عمومی برنامه 90 آشنایی دارم و می دانم که این برنامه جزو معدود برنامه هایی است که دستش برای طرح و پرداخت مسائل، تا حد زیادی باز است ولی معلوم نشد درباره مساله تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام، چه بر سر این برنامه آمد؟

ارسال نظرات
پر بیننده ها