فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: مردم با بصیرت و ولایتمدار اجازه نمی دهند فتنه گران از خط قرمز عبور کنند.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۰۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
سرهنگ سید اکبر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر با بیان اینکه هر کسی در هرجایگاهی و مسئولیتی باشد در چهارچوب انقلاب اسلامی و گفتمان مقام معظم رهبری قانون حرکن کند، اظهار داشت: خیانت سران فتنه هرگز از ذهن مردم ولایتمدار و تاریخ ملت فراموش نخواهد شد.
 وی افزود: همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به صورت علنی اعلام کنند، در غیر این صورت مردم ولایتمدار و نیروهای ارزشی سکوت نخواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: از کسانی که امروز از تریبون مجلس استفاده می کنند و از فتنه و فتنه گر و سران فتنه حمایت می کنند این را یادآوری می کنم که از تاریخ عبرت بگیرند و عبرت آموزی از حوادث مهم گذشته را سرلوحه کارخود قرار دهند.
سرهنگ قاسمی تصریح کرد: در غیر این صورت مردم اجازه نمی دهند مجلس تریبون شیفتگان فتنه گران شود و توصیه می کنم خواص بخاطر اینکه گمراه نشوند سوره آل عمران آیه 101 را دوباره مطالعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مردم عادی گمراه شوند جای تعجب نیست، خواص اگر گمراه شوند مقصر اصلی خود آنان هستند و این را همه خواص بدانند، خصوصا کسانی که از از فتنه و سران فتنه حمایت می کنند ، مجازات خواص به علت عبور از خط قرمز رهبری و نظام اسلامی در مقایسه با افراد عادی بسیار دردناک خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر اظهار داشت: کسانی که امروز از دشمن داخلی و خارجی حمایت می کنند این را بدانند که آینده تاریک و روزهای سیاهی پیش روی آنها است، پس تا فرصت از دست نرفته، تا دشمن بر همه شئون دینی و علمی شما دست نیافته، فکری کنید ، بیدار شوید و مقام تهذیب و تزکیه نفس و اصلاح خود برآیید.
سرهنگ قاسمی افزود: اگر جهاد اکبر در خود تقویت نکنید مطمئن باشید روزی فنا خواهید شد و سیلی محکمی از مردم با بصیرت و ولایتمدار خواهید خورد، این را همه فتنه گران بدانند که هر کسی از خط قرمز رهبری عبور کند با تمام توان در مقابله آنان خواهیم ایستاد.
ارسال نظرات