مدیرکل آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، جوانان استان مرکزی موفق به کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره، 2 مدال برنز و 5 دیپلم افتخار شدند.
کد خبر: ۸۷۷۴۸۴۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

فریبرز فضلی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از درخشش جوانان استان مرکزی در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت: تیم اعزامی از استان به هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت توانستند در رشته‌های تاسیسات الکتریکی و الکترونیک، جواهرسازی، راهکارهای نرم افزاری، فناوری اطلاعات، آشپزی و فناوری اتومبیل خوش بدرخشند.

وی افزود: مسابقات ملی مهارت در 29 رشته و با حضور 940 شرکت کننده برگزار شد که تیم استان با 14 شرکت کننده در این رقابت‌ها حاضر شد و در مجموع شش مدال کسب کرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی تصریح کرد: دو مدال طلا در رشته‌های تاسیسات الکتریکی و الکترونیک، دو مدال نقره در رشته‌های فناوری اطلاعات راهکارهای نرم‌افزاری و جواهرسازی،دو مدال برنز در رشته‌های آشپزی و فناوری اتومبیل سهم جوانان استان از این مسابقات شد.

فضلی‌خانی در ادامه گفت: پنج دیپلم افتخار در رشته لوله کشی و گرمایشی، کابینت سازی، طراحی فضای سبز، کاشی‌کاری دیوار و کف حاصل تلاش تیم اعزامی استان در رقابت‌های ملی مهارت بود.

وی افزود: برگزیدگان شانزدهمین و هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردو‌های آماده‌سازی و انتخاب نفرات برتر به مسابقات جهانی 2017 ابوظبی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات