نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس:
نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس آب را مسئله کلیدی مردم استان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۸۴۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اردشیر نوریان در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اول و وزیر، صنعت، معدن و تجارت برگزار شد اظهار کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری قدم‌های بزرگی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته‌اند اما امروزه احساس می‌کنند که به عنوان شهروند درجه دو شناخت می‌شوند و این این موجب نارضایتی مردم شده است.
 
وی با بیان اینکه مردم استان جز همراهی با دولت کاری نکرده اند خاطرنشان کرد: خواسته واحد مردم استان به رسمیت شناخته شدنشان است و باید رابطه مردم و دولت دو سویه باشد.
 
نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس به سخنان متناقص برخی مسئولین در استان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تونل گلاب بدون مجوز شروع به کار کرده است و در حال حاضر نیز ادامه دارد.
 
نوریان افزود: حق آبه استان چهارمحال و بختیاری 237 میلیون متر مکعب اعلام شده است و با این وجودکه مشخص نیست این ارقام از کجا آمده است اما در حال حاضر استان ما فقط 219 میلیون متر مکعبآب مصرف می‌کند.
 
این مسئول تصریح کرد: تعلل در اجرای طرح انتقال آب بن بروجن موجب نگرانی مردم ما می‌شود که باید هرچه سریعتر این طرح تکمیل شود و مشکل مردم استان را حل کند.
 
وی عنوان کرد: در حالی که سرچشمه خود مشکل کم آبی دارد دیگر استان‎ها باید صرفه جویی کنندو فضای سبز خود را کاهش دهند در حالی که با وجود کم آبی های موجود شاهد افتتاح پارک آبی در اصفهان هستیم و این متضاد با اظهار نظرها در خصوص نیاز به آب است.
ارسال نظرات