اولین کاروان زائران کربلا اعزام شدند

اولین اعزام زائران کربلای معلی بسیج پیشکسوتان استان سیستان وبلوچستان انجام شد

برای اولین بار پیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت با همت بسیسج پیشکسوتان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان به کربلای معلی اعزام شدند
کد خبر: ۸۷۷۴۷۷۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
سرهنگ پاسدار حسین صیادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان گفت:یک کاروان به استعداد 40 نفر از بسیجیان پیشکسوت جهاد وشهادت شهرستان زاهدان برای اولین بار با همت این سازمان به کربلای معلی ونجف اشرف اعزام شدند .
وی با اشاره به روایتی از حضرت امام محمد باقر (ع) که  اگر مردم فضیلت زیارت امام حسین(ع)را می دانستند از شوق جان مدادند افزود:اربعین حرکت عشق وایمان است .
وی بیان کرد زائران کربلا که با همت سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان استان به این سفر معنوی ا هدف شرکت در راه پیمایی بزرگ اربعین،زیارت بارگاه امام حسین(ع)،حضرت عباس(ع)،ومکانهای زیارتی دیگر به صورت زمینی از مرز شلمچه اعزام شده اند.
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان گفت: زائران علاوه بر زیارت بارگاه امام حسین وحضرت ابلفظل(ع)از یادمانهای شهداءدفاع مقدس نیز بازدید خواهند کرد .
گفتنی است زائران اعزامی همزمالن با زائرین دیگر مسیر نجف تا کربلا را در روز اربعین سرور وسالار شهیدان پیاده طی می کنند  که این سفر به مدت 14 روز انجام می شود
ارسال نظرات
آخرین اخبار