خبرهای داغ:
مدیر اداره خدمات زائر آستان مقدس خبر داد
مدیر اداره خدمات زائر آستان مقدس گفت تعمیرات ویلچر و صندلی های چرخ دار زائرین و همچنین تعمیرات کالسکه کودکان نیز توسط گروه اعزامی خدمات ویلچر در محل موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۶۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی افتخاری در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: ۲۰ عدد ویلچر برای ارائه خدمات به زائرین اربعین درموکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ارسال خواهد شد تا بتوانند به زائرین خدمت رسانی کنند.

وی  افزود: خدمات ویلچر در مسیر پیاده روی تا مقصد خاص و به صورت تقسیم بندی شده و مرحله ای می باشد که خدام افتخاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در موکب مستقر هستند این خدمات را ارائه خواهند داد.

مدیر اداره خدمات زائر آستان مقدس خاطر نشان کرد: تعمیرات ویلچر و صندلی های چرخ دار زائرین و همچنین تعمیرات کالسکه کودکان نیز توسط گروه اعزامی خدمات ویلچر در محل موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انجام خواهد شد.

افتخاری در پایان  بیان داشت: استقبال از زائرین در مسیر پیاده روی و خوشامد گویی و خدمات ماشاژ و همچنین واکس نیز از دیگر خدماتی است که توسط این اداره در موکب استان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ایام اربعین انجام می شود.
ارسال نظرات