خبرهای داغ:
مربی صالحین پایگاه امام خمینی(ره) سرایان گفت: اگر دیروز شهدای ما راه حسین(ع) را راه موفقیت خود و این انقلاب دیدند، ما نیز باید راه حضرت زینب(س) را در پیش بگیریم وگرنه این خون‌های ریخته شده در پای درخت انقلاب به هدر خواهد رفت.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۹۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین باغبان فرمانده حوزه مقاومت شهید وهب سرایان گفت: اعضای شورای حوزه مقاومت شهید وهب با جمعی از سرگروه های شجره طیبه صالحین به دیدار مربی صالحین پایگاه امام خمینی (ره) سرایان رفتند.

وی افزود : هدف از این کار دیدار ودلجویی وهمچنین تقدیر وتشکری بود به دلیل زحماتی که در این چند وقت اخیر به مربی صالحین پایگاه حجت الاسلام یوسف پور داده شده بود.

باغبان در ادامه خاطر نشان کرد : حلقات صالحین در تحقق اهداف بسیج نقش اساسی دارند و با توجه به هجمه دشمن در جنگ نرم، حلقه های صالحین می توانند در رشد و شکوفایی معرفتی، بصیرتی، فرهنگی و تربیتی نقش موثری داشته باشند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید وهب در جمعه اعضای اردوی جهادی در خصوص ازخودگذشتگی نسل دیروز و امروز گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی، اخلاص و خون شهیدان حاصل شده و باید تلاش کنیم نسل های جوان از این شهدا الگو بگیرند.

حجت الاسلام یوسف پور نیز در جمع سرگروه های شجره طیبه صالحین پایگاه امام خمینی (ره) گفت: ملت ایران با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و بینش عمیق دینی در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نکرده و همواره در مسیر تعالی و بالندگی کشور ایستادگی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: دشمنان در نظر دارند تا فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدس را در پیش چشم نسل امروز کمرنگ کنند پس باید با برنامه‌های مختلف و با کیفیت در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی و جهادیِ پدید آمده از دوران دفاع مقدس کلید حل مشکلات امروز است، اظهارکرد: اعتماد به ‌نفس و خودباوری، شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها، رشد باورهای دینی، تولد تفکر بسیجی، تجارب سیاسی و تجارب نظامی و اقتصادی از مهم‌ترین پیامدها و دستاوردهای دفاع مقدس است.

مربی صالحین بیان کرد: اگر دیروز شهدای ما راه حسین(ع) را راه موفقیت خود و این انقلاب دیدند، مطمئن باشید ما نیز باید راه حضرت زینب(س) را در پیش بگیریم وگرنه این خون‌های ریخته شده در پای درخت انقلاب به هدر خواهد رفت.

در حاشیه این برنامه اردوی جهادی کارکنان حوزه مقاومت بسیج شهید وهب سرایان نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها