فرمانده سپاه ناحیه بجستان:

سپاه از همه ظرفیت خود برای رفع دغدغه‌های جامعه استفاده می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه بجستان گفت: فعالیت‌های سپاه صرفا نظامی نیست و در هر عرصه‎ای احساس خلاء شد سپاه ورود پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۹۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا جنیدی در دیدار با حمید بنایی نماینده مردم بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی و حسین ابراهیمی فرماندار بجستان از سپاه و کارکنان، در محل ساختمان سپاه؛ ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام محرم و صفر اظهار کرد: عملکرد ۶ ماهه مهندس بنایی به خوبی نمایانگر جهادی بودن این نماینده است و این جهادی بودن را در عملکرد به عینه دیده می شود.
 
فرمانده سپاه بجستان از تعامل این مجموعه با دستگاههای اجرایی گفت وگفت: مجموعه سپاه و بسیج تعامل سازنده ای با دستگاههای اجرایی و آمادگی توسعه این تعاملات را دارند.
 
وی افزود: فعالیت های ما صرف نظامی نیست و در هر کجا احساس خلاء کرده ایم سپاه وارد شده است و در این راستا در جهت اشتغال زایی در سطح شهرستان و بر طرف کردن این مشکل و معضل اشتغال طی دوسال گذشته قریب به ۲۰ میلیارد ریال وام اشتغال زایی پرداخت شده است.
 
جنیدی ضمن اشاره به دغدغه ها جامعه تصریح کرد: ما برای رفع دغدغه های جامعه از تمام ظرفیت های موجود در سپاه استفاده خواهیم کرد.
 
عضو شورای تامین بجستان ضمن اشاره به فعالیت های ورزشی سپاه بجستان اذعان کرد: این مجموعه توانسته با راه اندازی ۵ سالن ورزشی در شهرستان زمینه و ظرفیتی برای بسیجیان بوجود آورده که بتوانند راحت‌تر از فضاهای ورزشی استفاده کنند.
 
فرمانده سپاه بجستان با اشاره به خاکی بودن خیابان مقابل سپاه بجستان و تردد زیاد بسیجیان که گرد و غبار و نارضایتی مردم این منطقه را به دنبال دارد از نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی خواست تا تدابیری اتخاذ شود و قیر لازم برای این بلوار تامین شود تا از این شکل خارج و زمینه اسایش مردم فراهم شود.
 
سرهنگ جنیدی از در خواست ۵ هکتاری زمین ناحیه و واگذاری ۲ هکتار آن گفت و خواست تا بنایی پیگیری لازم را برای واگذاری زمین مورد نیاز داشته باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها