خبرهای داغ:
مربی صالحین حوزه مقاومت شهید وهب سرایان گفت: هدف دشمن این است که جوانان ما به جای اینکه دنبال تحصیل باشند با گوشی های هوشمندی که غربی ها هر روز یک مدل بالاتر درست می کنند ذهن جوانان ما را مشغول کنند.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۸۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی ابراهیم زاده مربی صالحین حوزه مقاومت شهید وهب سرایان در جلسه هیئت منتظران موعود در جمع بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی گفت: امروز باید روی این جوانانی که هستند سرمایه گذاری صورت گیرد .

وی یادآور شد: اولین حلقه صالحین که این جانب شرکت کردم سال 61 اول دبیرستان که بودم گروهی بودیم با چند تا از معلم ها باهم می نشستیم هفته ای یکبار آیه قرآنی خوانده می شد و آن را برایمان ترجمه می کردند و توضیح می دادند ولی آن موقع حلقه های صالحین راه نیفتاده بود.

این مربی صالحین افزود: امروز باید صالحین را طوری بار بیاوریم که یار و همراه امام زمان(عج) باشند و باید امروز این جوانان دستورات دینی را به خوبی فرا گیرند و به آن عمل کنند.

وی اظهارداشت: ریشه اسلام وهابیت در عربستان و دست های پشت پرده این اسلام از اسرائیل هست.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به ویژه آمریکا واسرائیل دنبال این هستند که جوانان ما به جای اینکه دنبال تحصیل باشند با گوشی های هوشمندی که غربی ها هر روز یک مدل بالاتر درست می کنند ذهن جوانان ما را مشغول کنند.

وی متذکر شد: دشمنان با شبکه های اجتماعی که هر روز دارد پیشرفت می کنند که فلان نرم افزار خیلی خوب است و جذابیت خیلی خاصی دارد و فکر جوانان ما را مشغول کرده اند.

این مربی صالحین ادامه داد: کسانی که دنبال سازش هستند؛ ایمان قوی ندارند امام حسین (ع) پیغامش هیهات من الذله بود. ما هیچ وقت زیر بار ذلت و خواری نمی رویم .

وی با تاکید بر اینکه امروز باید اخلاق امام(ره) سر لوحه کار های خود قرار دهیم افزود: مبارزه بین حق و باطل همیشگی و جنگ بین حق وباطل همیشه هست و هیچ وقت پایان نخواهد پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها