خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه سرایان در بدرقه دانش آموزان به راهیان نور:
فرمانده ناحیه سپاه پاسداران سرایان گفت: شهدا به ما توصیه کردند که ولایت را تنها نگذارند و بهترین درس آنان برای ما دفاع از ولایت است.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۷۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، روز گذشته تعداد 160 نفر از دانش آموزان دبیرستان های پسرانه دوره دوم متوسطه شهرستان سرایان اعزم سفر راهیان نور شدند.

امانتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در مراسم بدرقه این دانش آموزان که در گلزار شهدای شهر سرایان برگزار شد گفت: مهمترین درس که از شهدا میگیریم ولایت پذیری است.

وی خطاب به دانش آموزان اظهارداشت: اینکه مسئولین گرانقدر اینجا حاضر شدند بخاطر این است که اردوی شما سفری بسیار با معنویت باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان افزود: شما به مهمانی شهدا آمده اید ودر مناطق عملیاتی هم شما محل شهادت شهدا را خواهید دید و از شهدا بخواهید که در امور زندگیتان به شما کمک کنند.

وی عنوان کرد: این سفر باید تغییر خوبی در شما بوجود آورد. تک تک لحظات اردو را غنیمت بشمارید و از آن استفاده کنید. همه شهدا به ما توصیه کردند که ولایت را تنها نگذارید.

امانتی با تاکید بر اینکه مهمترین درسی که شهدا به ما می دهند ولایت پذیری است متذکر شد: شهدا به ما درس دادند که هیچگاه برابر ظالمان و استکبارکوتاه نیایید و با مقاومت خودتان تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کنید.

محمد کسمایی رئیس آموزش و پرورش سرایان نیز در این مراسم گفت: همانطوری که اردوی راهیان نور کار مشترک سپاه و آموزش و پرورش می باشد درس آمادگی دفاعی دانش آموزان است.

وی عنوان کرد: اردوی که شما اعزام می شوید به مراتب از هر سبب بهتر از کلاس درس شما است شروع شما از میعادگاه شهداست.

کسمایی خاطرنشان کرد: 360 هزار شهید دانش آموز جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند. آنها از کلاس درس بلند شدند و به سنگرهای نبرد رفتند و جانانه از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند امروز شما پیمان مجدد با شهیدان خواهید بست .

وی با تاکید بر اینکه خوب از معنویت در سرزمین کربلای ایران استفاده کنید متذکر شد: اهداف معنوی مرتبط بر این سفر برای شما اولویت اول است و اصلی ترین کارتان رعایت انضباط در طول اردو خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش سرایان ادامه داد: امیدوارم که دانش آموزان عزیز در طول سفرتان دستورات و راهنمایی هایی که مربیان خواهند گفت با جان و دل پذیرا باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها