فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید براینکه هیمنه آمریکا همان است که ترامپ و خانم کلینتون می‌گویند، گفت: آمریکا آنقدر هیمنه پوشالی برای خود درست کرده است که متاسفانه برخی از مسئولان ما نیز از این هیمنه ترسیده‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۳۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری دوشنبه شب در همایش بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: آمریکا دنیا را دهکده چپاولگری‌های خود قرار داده و تنها کشور ایستاده در برابر این زیاده‌خواهی‌ها را ایران می‌داند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و مناظرات دو کاندیدای آن، افزود: مناظرات دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و سخنانی که از سوی دو نفر مطرح می‌شود مورد بزک و مسخره مردم جهان قرار گرفته است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه امروز حاکمان عروسک‌صفت برخی کشورهای اسلامی دستورات آمریکا و اسرائیل را در منطقه اجرا می‌کنند، گفت: این حاکمان مفسد تمام امکانات خود را مجهز کرده‌اند تا مردم کشورهای عراق، سوریه، یمن، لیبی و لبنان که حرف از آزادی می‌زنند ازبین ببرند.

صفری با بیان اینکه امروز فرماندهی آل‌سعود و آل‌خلیفه به دستان کثیف آمریکا و اسرائیل است، ادامه داد: این همه امکاناتی که استکبار با سرمایه‌های کشورهای مسلمان در منطقه متمرکز کرده برای نابودی مسلمانان و بشریت است.

 وی بیان کرد: استکبار با ایجاد داعش و گروه‌های انحرافی در کشورهای مسلمان در صدد از بین بردن اسلام ناب محمدی، شیعه، آرمان‌های الهی و ولایت است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه ما هم باید مجهز به ایمان، بصیرت، تقوا و تجهیزات نظامی باشیم، اظهار داشت:  وعده نجات بشریت را سال‌ها پیش حضرت امام(ره) و در حال حاضر مقام معظم رهبری داده‌اند.

صفری با تاکید بر اینکه هیمنه آمریکا همان است که ترامپ و خانم کلینتون می‌گویند، گفت: آمریکا آنقدر هیمنه پوشالی برای خود درست کرده است که متاسفانه برخی از مسئولان ما نیز از این هیمنه ترسیده‌اند.

 وی با بیان اینکه باید از تاریخ گذشتگان به خوبی عبرت بگیریم، افزود: آل‌سعود و آل‌خلیفه از کسانی بودند که پیامبر(ص) نیز با آنها درگیر بود.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر در پایان تاکید کرد: تا اسلام ناب محمدی زنده است کفر هم است و تا انقلاب اسلامی هست مبارزه واقعی با آمریکا ادمه دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات