خبرهای داغ:
فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم عصر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۱۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، گردهمایی فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم عصر امروز با حضور جمعی از مسؤولان استانی در سالن همایش‌های شهرداری برگزار و در حاشیه این مراسم از فعالان این ستاد در دو بخش هیأت‌های مذهبی و اصناف تقدیر شد.

در ابتدای این گردهمایی یکی از اساتید برجسته حوزه فراموشی آموزه‌های دینی را از آسیب‌های ترک امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت:‌ هر فردی در هر بخشی از نظام اسلامی که فعالیت می‌کند در راستای ترویج این فریضه دینی رسالت مشخصی را بر عهده دارد که نباید نسبت به آن غافل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین زین‌العابدین بیگدلی از تلاش دشمن برای افزایش ناهنجاری‌های فرهنگی در جامعه یاد کرد و افزود: اجرای این فریضه دینی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی تاثیر بسیاری دارد چراکه از قبح‌شکنی‌های دشمن جلوگیری می‌کند.

همچنین شهردار قم در این مراسم طی سخنانی سلب برکت، توفیق، امنیت از مردم و تسلط بدکاران بر جامعه را از آسیب‌های ترک امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: حضرت علی(ع) در نوشتن وصیت‌نامه برای فرزندان خود به موضوع امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرده‌اند.

مرتضی سقائیان‌نژاد به برخی از رخدادهای واقعه کربلا اشاره کرد و ادامه داد: امام حسین(ع) بر اساس گفته‌های خودشان برای اصلاح امت پیامبر اسلام(ص)، امر به معروف و نهی از منکر و زنده نگه‌داشتن سیره اولیای الهی قیام کرده‌اند.
ارسال نظرات