خبرهای داغ:
فرماندار و مدیر اجرایی سرشماری قیروکارزین از کسب رتبه نخست این شهرستان در سرشماری حضوری نفوس و مسکن 95 استان فارس تا عصر امروز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۰۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

اشکان کاظمی در نشست خبری ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 در قیروکارزین با تلاش و جدیت کارشناسان و آمارگیران به‌طور مطلوبی در حال برگزاری است.

وی از رتبه نخست قیروکارزین در سرشماری مرحله حضوری تا عصر امروز خبر داد و افزود: با تلاش مأموران آمارگیر و متصدیان ستاد سرشماری این شهرستان تاکنون اطلاعات بیش از 80 درصد خانوارهای قیروکارزین جمع‌آوری‌شده و این شهرستان در حال حاضر رتبه نخست سرشماری حضوری در استان فارس را به خود اختصاص داده است.

فرماندار قیروکارزین اضافه کرد: کار جمع‌آوری اطلاعات خانوارها در پنج نقطه شهری و بیش از 313 آبادی این شهرستان هم‌اکنون با 16 مأمور آمارگیر در حال انجام است.

کاظمی بابیان این‌که دسترسی به اطلاعات دقیق می‌تواند پشتوانه بسیار مناسبی برای یک برنامه‌ریزی مطلوب در کشور باشد تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که اطلاعات جمع‌آوری‌شده محرمانه است و تنها به ستاد سرشماری ارسال می‌شود.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 قیروکارزین در پایان افزود: برای تسریع در روند جمع‌آوری اطلاعات توسط آمارگیران خانواده‌ها شماره ملی اعضای خانوار و کد پستی منزل مسکونی خود را در اختیار داشته باشند تا مأموران آمارگیری با سرعت بیشتری کار خود را به پایان برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها