خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج بقیه الله (عج) شیراز:

مسابقه کتابخوانی"راز درخت کاج" در فارس برگزار می شود

سرهنگ پاسدار دوستدار گفت: کتاب راز درخت کاج نوشته معصومه رامهرمزی به زندگی شهیده زینب کمایی بعنوان یک الگوی برتر برای نوجوانان می پردازد.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۹۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز با بیان اینکه طرح ادبستان با محوریت تربیت و آموزش اجرا می شود، گفت: این طرح در 40 دبستان شیراز و برای پایه های اول تا سوم ابتدایی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه هدف این طرح " خانواده ها بویژه فرزند اولی ها " هستند، گفت: 40 مربی به صورت تخصصی در زمینه طرح ادبستان آموزش دیده و آماده به کار هستند.

سرهنگ پاسدار دوستدار با تاکید بر اینکه فرآیند آموزش و تربیت باید از نخستین روزهای ورود کودکان به مدارس آغاز شود، گفت: والدین تربیت فرزند را نخستین خواسته خود می‌دانند و این وظیفه مهم را به مدارس واگذار می‌کنند، از طرفی مدارس اغلب درگیر برنامه های درسی  هستند و کمتر زمانی برای اجرای برنامه‌های تربیتی اختصاص داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای برای احیا و تعالی فرهنگ باید از سنین کودکی آغاز شود و یکی از موضوعاتی که در این زمینه ناشناخته باقی مانده است برنامه‌های مسجد محور است.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز ادامه داد: مدت هاست طرح پیوند مسجد و مدرسه ابلاغ شده اما به دلیل نبود برنامه‌ریزی صحیح این طرح اجرایی نشده است.

وی خاطرنشان کرد:  آموزش و پرورش باید نگاه ویژه‌ای به اردوی راهیان نور بعنوان یک اردویی تربیتی داشته باشد.

سرهنگ پاسدار دوستدار با اعلام اینکه مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب " راز درخت کاج " در استان فارس برگزار خواهد شد، گفت: کتاب راز درخت کاج نوشته معصومه رامهرمزی به زندگی شهیده زینب کمایی بعنوان یک الگوی برتر برای نوجوانان می پردازد.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) همچنین با اشاره به آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان فارس، گفت: در صورت نیاز، دو مرکز ارائه خدمات اینترنت سپاه بقیه الله (عج) شیراز در اختیار عموم شهروندان برای ثبت نام اینترنتی قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار