مستندساز جوان کشورمان گفت: فیلم یتیم خانه ایران کار بسیار خوبی است به آقای طالبی خداقوت می گویم ایشان چند سال را فقط برای تحقیق در مورد تاریخ گذاشتند اینکه با حساسیت بالا کارشان را انجام دادند قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۹۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

محسن اسلام زاده مستندساز جوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت : یکی از رسالت های هنر این است که تاریخ مردم آن کشور را به تصویر بکشد.

وی افزود: ما باید بخش هایی از تاریخ را که درس آموز و عبرت آموز است بیشتر برای مردم به تصویر بکشیم تا اینکه بالاخره بدانند که چه اتفاقاتی در این کشور افتاده و کسانی که امروز دم از دموکراسی می زنند اگر دستشان به منابع این کشور برسد چه بلایی بر سر آن می آورند.

اسلام زاده تصریح کرد: کل اینها درس است که بفهمیم کشورهای غربی با مردم چه کردند و چقدر قابل اعتمادند و حتی چه بلایی سر مردم دنیا آورده اند. بسیاری از این اتفاقات در کشورهای دیگر هم تکرار شده و الان هم هست ما باید بدانیم که به چه کسانی نباید اعتماد کنیم و شاید این مدل صحبت کردن امروز آنها تغییر استراتژی اجباری برای آنها است.

مستندساز جوان کشورمان اظهار داشت: مردم باید بدانند در صد سال پیش چه اتفاقاتی در این مملکت افتاده این یک رسالت برای هنرمندان است که به وقایع تاریخی بپردازند.

وی در مورد فیلم یتیم خانه ایران گفت: فیلم یتیم خانه ایران کار بسیار خوبی است به آقای طالبی خداقوت می گویم ایشان چند سال را فقط برای تحقیق در مورد تاریخ گذاشتند اینکه با حساسیت بالا کارشان را انجام دادند قابل تقدیر است. کسانی که نقش خارجی را بازی کردند اکثرا انگلیسی زبان بودند و این خیلی جای تشکر دارد من ارادت قلبی به آقای طالبی دارم ایشان خیلی رک و راست حرفشان را می زنند.


ارسال نظرات