محمدرضا خواجه نصیری گفت: افتتاح ستاره خلیج فارس افزون بر اشتغال زایی به توسعه کسب و کار مردم رونق می‎بخشد و حامل پیام برای سرمایه گذاران خارجی است که سرمایه‎های خود را با اطمینان کامل وارد ایران کنند.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۸۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
محمدرضا خواجه نصیری مدیر عامل شرکت تامین سرمایه آرمان درباره پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این پروژه عظیم ملی، یکی از راهبردی ترین پروژه های کشور است.

وی افزود: هدف این پروژه افزون بر افزایش ظرفیت تولید بنزین و خودکفایی در تامین بنزین مورد نیاز کشور، پیوستن به باشگاه صادرکنندگان بنزین است.

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه آرمان با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و راهبردی بودن پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای اقتصاد کشور، گفت: اهمیت دقیق پروژه ستاره خلیج فارس در حوزه اقتصاد مقاومتی مفهوم پیدا می کند، زیرا حوزه انرژی پاشنه آشیل اقتصاد کشورهاست، با افتتاح این پروژه عظیم ملی، آسیب پذیری اقتصاد کشور را به میزان قابل توجهی کمتر خواهیم کرد.

خواجه نصیری گفت: ایران در سالهای گذشته در صنعت پتروشیمی توانست موفق عمل کند و در این حوزه، صادر کننده محصول باشد، همچنین در حوزه کالاهای اساسی نفتی نیز موفقیت های خوبی حاصل شد.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان ادامه داد: شرکت تامین سرمایه آرمان، زمانی وارد پروژه ستاره خلیج فارس شد که همه زیر ساخت‎ها و توسعه‎های اساسی انجام شده بود، اما پروژه با مشکلات سرمایه در گردش روبه‎رو بود.

خواجه نصیری گفت: هر شرکتی وقتی راه اندازی و وارد چرخه کاری می شود، به سرمایه در گردش نیاز دارد، از این رو شرکت تامین سرمایه آرمان برای این پروژه، تامین مالی ٣٠٠ میلیاردی را آغاز کرد.

این فعال حوزه اقتصاد و صنعت با اشاره به آثار مثبت راه اندازی پروژه ستاره خلیج فارس بر اوضاع اقتصادی مردم منطقه گفت: با توجه به جاگذاری این پروژه عظیم در منطقه کمتر بهره برده و محروم، کسب و کار مردم رونق زیادی می یابد و پروژه‎هایی از این دست می‎تواند اشتغال زایی را به ارمغان آورد و پیام مثبتی را برای سرمایه‎گذاران داشته باشد.
منبع: شانا
ارسال نظرات