خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار با دانش آموزان بسیجی:
آیت الله ایمانی گفت: معنویت و بصیرت به ایستادگی و مقاومت نیاز دارد، امروز مقاومت ما در جنگ نرم و در قالب جهاد کبیر است.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۳۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
جمعی از دانش آموزان بسیجی استان فارس با آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس دیدار کردند.

آیت الله اسدالله ایمانی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: بسیج در قالب هیچ تشکیلات و سازمان سیاسی نمی گنجد و قامت آن بلندتر از این است که یک لباس از سازمان، حزب یا جناح سیاسی بر آن پوشانده شود.

وی ادامه داد: دانش آموزن اموزان، نوجوانان و جوانان نقش عمده ای را در بسیج ایفا می کنند، اگر بسیج بدنه فعال یک ملت است دانش آموزان بسیجی فعال‌ترین و تاثیرگذارترین اعضای بسیج و جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه دشمنان از اینکه در کشورهای اسلامی تشکیلاتی مثل بسیج راه بیفتد احساس خطر می کنند، گفت: آنچه آنان را در ایران را از پای درآورد تشکیلات بسیج بود و آنچه در دیگر کشورهای اسلامی دشمن را به زانو در آورده هم مجموعه بسیج است، وحشتی که دشمنان از بسیج دارند از هیچ ارتش منظمی در جهان ندارند، بسیج بعنوان یک خطر برای جبهه استکبار به حساب می آید.

وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به تبیین شاخصه های مهم پیش روی دانش آموزان بسیجی پرداخت و گفت: نکته اول معنویت است، آنچه ما را به اینجا رسانده معنویت، پاکی، تقوا، گام برداشتن در مسیر حق و دور ماندن از آلودگی ها بوده است، معنویت عامل رشد و بزرگ ترین سرمایه ماست.

آیت الله اسدالله ایمانی ادامه داد: نکته دوم بصریت است، بصیرت نکته ای است که معنویت را بارور می کند، بصیرت است که مشخص می کند انسان چه باید بگوید، گفتن لازم است یا سکوت، معنویت انسان را به کار وا می دارد و بصیرت جهت را به انسان نشان می دهد تا گمراه نشود.

وی با بیان اینکه امروز روز جنگ نرم، جنگ اعتقادات و ارزش هاست، گفت: نکته سوم ایستادگی است، معنویت و بصیرت به ایستادگی و مقاومت نیاز دارد، امروز مقاومت ما در جنگ نرم و در قالب جهاد کبیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه احتمال بروز جنگ سخت علیه ایران بسیار ضعیف است، گفت: دانش آموزان و جوانان بسیجی بصورت قوی در فضای مجازی حضور پیدا کنند تا هر کجا دست می زنیم یک شبکه انقلابی گشوده بشود و مخاطب به سراغ شبکه های انحرافی گام برندارد.

وی خطاب به دانش آموزان بسیجی خاطرنشان کرد: امروز این جهاد کبیری است که وظیفه ماست آن را دنبال کنیم، این شبکه ها را از مسائل معنوی و تهاجم به غرب در زمینه های مختلف پُر کنید.

آیت الله اسدالله ایمانی افزود: در زمینه هنر کار کنیم، نگویید نمی توانبم ما می توانیم تمام امکانات عالم و نظام استکباری را خلع سلاح کنیم، در دفاع مقدس این کا را انجام دادیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه کلام رهبری حرف فصل است و مشروعیت نظام، دولت و مجلس به رهبری است، گفت: چرا بعضی ها وقت ادارات و سازمان ها را به گفتگوهای سیاسی صرف می کنند، کار مردم بر زمین مانده و برخی دعوای این و آن دارند در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) می فرمایند انقلابی بمانید و انقلابی عمل کنید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه در جنگ سخت دشمن را به زانو در آوردیم، گفت: امروز دشمن با تمام روش های خودش آمده و شکست خورده است جز در جنگ نرم، شما عزیزان بسیجی این عقبه را هم از دشمن بگیرید و ابزار آن هم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است، جهاد اصغر جنگ سخت است، جهاد اکبر جنگ با نفس است و جهاد کبیر جنگ نرم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دانش آموزان، نوجوانان و جوانان بسجی همواره شاخصه های معنویت، بصیرت، مقاومت، جنگ نرم، جهاد کبیر، انقلابی بودن و انقلابی ماندن را مورد توجه قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها