کارشناس مذهبی گفت: گاهی اوقات یک خانم محجبه می خواهد لباس مناسب پیدا کند باید ساعتها وقت بگذارد تا بتواند یک مانتو و لباس مناسب پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۳۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

حجت الاسلام مجید خرسند کارشناس مذهبی و پزوهشگر حجاب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بدحجابی ها در جامعه گفت: روند افزایش بد حجابی ها اسباب و علل متفاوتی دارد از جمله تبلیغات فراوان و سوء از طرف کشورهای غربی که باید راهی برای آنها اندیشید.

وی افزود: دشمن از طریق ماهواره و اینترنت و امثال اینها که همان تهاجم فرهنگی است که مقام معظم رهبری سالهاست در مورد آن هشدار می دهند وارد می شود و ما متاسفانه هشدارها را جدی نگرفته و کار فرهنگی و نظارت نداشته ایم.

حجت الاسلام خرسند تصریح کرد: خود مسئولان و حتی تولیدی ها اینها هر کدام به نحوی در این وضعیت بدحجابی ها نقش دارند گاهی اوقات یک خانم محجبه می خواهد لباس مناسب پیدا کند باید ساعتها وقت بگذارد تا بتواند یک مانتو و لباس مناسب پیدا کند.

کارشناس مذهبی گفت: درست است که بعضی از لباس ها از چین و کشورهای غربی وارد می شود ولی خیلی از اینها در کشور خودمان ایران تولید می شود این نشان میدهد که لباس ها در کشور ما هم آنگونه که باید به سبک اسلامی تولید نشده چه کسی باید بر این مسائل نظارت کند واقعا مانتویی که با مذهب کشور ما تناسب دارد باید تولید شود.


ارسال نظرات