سردار طلایی در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید 70 جلد کتاب اسناد لانه جاسوسی را در اختیار مردم قرار دهیم، گفت:ما منتظریم رهبر معظم انقلاب این موضوعی را بگویند بعد ما عمل کنیم عیب و ایراد کار ما این است.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۰۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

سردار مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان مبنی بر ضرورت گنجانده شدن اسناد لانه جاسوسی در دروس مدارس و دانشگاه ها گفت: درخصوص این 70 جلد کتاب اگر کاری تا کنون انجام نشده و یا کاری انجام ندهیم این دارای مشکل است و جای ایراد دارد .

وی در ادامه افزود: بنده امیدوارم که ان شاءالله مسئولان ذیربط این کار را انجام دهند بنده هم یکی از موضاعاتی که در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران قطعا مطرح خواهم کرد همین موضوع است.

نایب رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: ما در شورای شهر تهران از تمام ظرفیت ها و فضاهای که در اختیارمان هست در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب قطعا استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انتشار 70 جلد کتاب اسناد لانه جاسوسی ضرورت دارد، افزود: ما انقدر عقب هستیم که منتظریم رهبر معظم انقلاب این موضوع را بگویند بعد ما عمل کنیم عیب و ایراد کار ما این است. ولی در حال حاضر باید این 70 جلد کتاب اسناد لانه جاسوسی آمریکا را در دسترس مردم قراردهیم.



ارسال نظرات