خبرهای داغ:
سردار یزدانی گفت: تربیت بدنی و ورزش نقش محوری در تحقق ماموریت های اصلی بسیج نظیر جذب حداکثری، حفظ انسجام و استحکام بخشی داخلی ایفا می کنند.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۸۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
سردار کاظم یزدانی مسئول سازمان ورزش بسیج کشور با بیان اینکه همایش یک روزه مدیران تربیت بندی نواحی بسیج در 5 نقطه از کشور برگزار می شود، گفت: این همایش با هدف توانمندسازی مدیران ورزشی بسیج و آشنایی ایشان با برنامه ششم توسعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طِی اجرای برنامه پنجم 3 هزار سالن ورزشی برای بسیج ساخته شده است، گفت: در بخش ورزش قهرمانی با اجرای طرح استعداد یابی، 17 هزار نوجوان غربالگری شده و 5 هزار نفر از آن ها در حال آموزش هستند تا در سال های آینده در سطح ملی در تیم های ورزشی حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ساخت و توسعه اماکن ورزشی بسیج در برنامه ششم نیز ادامه خواهد داشت، گفت: توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی، تربیت مربیان و ارتقا آمادگی اعضای یگان های رزمی بسیج برای مقابله با تهدیدات سرفصل های مهم برنامه ششم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت بدنی و ورزش نقش محوری در تحقق ماموریت های اصلی بسیج نظیر جذب حداکثری، حفظ انسجام و استحکام بخشی داخلی ایفا می کنند.

سرهنگ پاسدار رسول فلاح رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس با بیان اینکه  همایش یک روزه مدیران تربیت بندی نواحی بسیج جنوب کشور به میزبانی شیراز برگزار می شود، گفت: در حاشیه این همایش کلاس های آموزشی - تخصصی با حضور مسئولان تربیت بدنی بسیج و کارگاه های تبادل تجربیات برگزار می شوند.

سرهنگ پاسدار فلاح افزود: استان فارس در ساخت و توسعه اماکن ورزشی بسیج یک استان پیشرو در کشور بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها