خبرهای داغ:
رییس اداره شبکه بهداشت ودرمان هندیجان گفت: اورژانس ۱۱۵و بیمارستان شهدای هندیجان به تعدادی دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی بهتری پزشکی در شهرستان ومسیر جاده های هندیجان نیاز دارد که بیش از ۵۰درصد جابجایی مصدومان تصادفات جاده های هندیجان با آمبولانس های اورژانس انجام می گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۵۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
ناصر حاتم زاده پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:تعدادی از آمبولانس های اورژانس و بیمارستان شهدای هندیجان بیش از ۱۰سال از عمرشان گذشته که جوابگوی خدمات رسانی پزشکی و مخصوصادر مسیر جاده های هندیجان نیست که دراین باره مسؤولان مربوطه برای سروسامان دادن به این وضعیت همکاری داشته باشند.

وی افزود:بیش از ۲۰۰ساعت این آمبولانس های موجود در مسیر جاده های هندیجان برای حمل مصدومان در این چندماه خدمات رسانی داشته اند.

وی بابیان جذب نیروی انسانی در بیمارستان شهدای هندیجان گفت:برای رسیدگی به بیماران شهرستان با شدیدا باکمبود نیروی انسانی در بیمارستان  روبرو شده ایم که مسؤولان مربوطه دراین باره اقدامی  اساسی در جذب نیرو داشته باشند.

حاتم زاده رییس اداره شبکه بهداشت ودرمان هندیجان عنوان کرد:تعدادی ازخانه های بهداشت روستاهای هندیجان  دچار فرسودگی ساختمانی شده بودند که با پیگیر بازسازی ،تعمیر شده اند .

وی بااشاره به امکانات بهداشتی در روستاها بیان کرد:تجهیزات خانه های بهداشت روستایی یکی از اقدامات تأثیر گذار برای حفظ سلامتی  وبهداشت اهالی بوده است که با همکاری خیرین و مسؤولان مربوطه پیگیر تجهیزات پزشکی و آوردن متخصص هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها