مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه های امام جعفر صادق(ع)وشهید طهماسبی قلعه تل استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۴۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  با حضورخانواده شهداء،اعضای شورای حوزه صاحب الزمان(عج) شهرقلعه تل استان خوزستان مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه های امام جعفر صادق(ع)وشهید طهماسبی قلعه تل برگزار شد .

سروان پاسدار" یاسین فرهادوند " فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج) شهرقلعه تل با بیان این مطلب که بسیج و تفکر بسیجی درکلیه امور، سازمانی باید نهادینه شود، افزود: فرماندهان جدید پایگاه ها باید به برنامه های محوری شجره طیبه صالحین، امر به معروف و نهی از منکر و بحث اقتصاد مقاومتی توجه کنند.
سروان "فرهادوند" در ادامه اظهار کرد: کاربسیج یک کار فرهنگی است و انجام کارهای فرهنگی نوعی سرمایه گذاری است و ما باید آمادگی همه جانبه درکلیه بخش ها داشته باشیم و این نکته را فراموش نکنیم که کشور ما هر لحظه می تواند در مورد هجمه دشمنان این نظام قرار گیرد و در کنار توجه به اقتصاد و معیشت مردم ، عرصه نظامی را هم فراموش نکنیم زیرا اقتصاد در سایه امنیت معنا پیدا می کند.
 فرمانده  حوزه صاحب الزمان (عج) در مورد هدف ها  وارزش آفرین شدن بسیج، به نقش بسیج,احترام به بسیجیان وتلاش های مضاعف ووقت گذاشتن به پایگاه ها وسازماندهی کردن حلقات صالحین و برگزاری کلاسها صالحین را ازفرماندهان جدید خواستار شد واز زحمات فرماندهان اسبق پایگاه های امام جعفر صادق(ع)وشهید طهماسبی تقدیر وتشکر نمود.

در این مراسم با اهداء لوح  و هدیه از زحمات " کیوان کرد نژاد " تقدیر و" ابوطالب کردی"  به عنوان فرمانده جدید پایگاه امام جعفرصادق(ع) معرفی و " مسلم برون " به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید طهماسبی معرفی و از زحمات " حسین برون" فرمانده پیشین تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات