ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد جهت توسعه طرح های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ ، ۴ میلیارد ریال تسهیلات به کارگاه های تولیدی اقتصاد مقاومتی اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۴۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، در راستای اجرای دستورات و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در جهت نظارت بر حسن انجام طرحهای اقتصاد مقاومتی از این طرح ها بازدید به عمل آورد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید مرحله ای مشاوره رایگان نیز به متولیان داده می شود و نقاط قوت وضعف آنها نیز ثبت و در کارگروهای تخصصی مطرح می شود ونسبت به تشویق کارگاه های نمونه اقدام خواهد شد همچنین برای کارگاه های ضعیفتر دوره های آموزشی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ناحیه ثارالله از ابتدای سال ۹۵ تاکنون مبلغ ۴میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است و تعداد ۲۵ کارگاه ایجاد شده و برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجادکرده است .

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله تاکید کرد : این ناحیه در سال ۹۵ تعداد۲۵۰نفر را درکارگاه های آموزشی توانمند کرده و مشاوره های لازم را ه به تولید کنندگان ارائه داده است.

وی با بیان این که وظیفه ی ما عملی کردن بیانات مقام معظم رهبری است، افزود: این طرح ها در راستای شعار اقتصاد مقاومتی در عرصه ی عمل انجام می شود.

تصاویر در ادامه.....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات