معاون پرورشی آموزش و پرورش قوچان در جمع بسیجیان حوزه امام رضا (ع) : حلقه های صالحین نقش موثری در آشنایی نسل نوجوان با ارزش های انقلاب و اسلام دارد.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۴۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، و به نقل ازسپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی  حجت الاسلام و المسلمین " سید مهدی هاشمی" معاون پرورشی آموزش و پرورش قوچان درحاشیه بازدید ازحلقه های صالحین بسیج محلات ، گفت: هدف از برگزاری حلقه های صالحین، آشنایی دانش آموزان با ارزش های اسلامی و انقلابی است و این نشست ها در تمام مدارس قوچان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به حضوردانش آموزان درحوزه ها و پایگاه های محلات و مساجد و برنامه های فرهنگی ازجمله حضور در نماز جمعه ، ادامه داد: بسیاری از حلقه های صالحین مدارس، در نماز جمعه شرکت می کنند و این امر موجب وفاق و دوستی بیشتر اعضای صالحین می شود.
وی با اشاره به تاثیرحلقه های صالحین در بین نسل جوان و نوجوان ، افزود: پاسخ به شبهات این نسل یکی از برنامه های مهم در برگزاری حلقه های صالحین است که این موضوع نقش بسزائی در رشد و شکوفایی نوجوانان بسیجی دارد.
"هاشمی" یادآورشد: هرحلقه متشکل ازبسیجیان علاقمند و یک مربی است که مربی براساس اطلاعات خود ودوره های آموزشی که گذرانده به سوالات دانش آموزان پاسخ منطقی می دهد.
معاون پرورشی آموزش و پرورش قوچان درپایان تصریح کرد: سعی ما بر این است که اصول انقلابی را به نسل آینده انتقال بدهیم و بهترین راه برای محقق ساختن این هدف همین دیدار های چهره به چهره و نشست ها است.
انتهای پیام/گ
ارسال نظرات