مراسم سالروز شهادت حضرت رقیه(س) درروستای نظرآقا شهرستان دشتی به همت پایگاه سلمان فارسی با حضور چشمگیر عاشقان اهل بیت ومسئولین درمسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۴۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مراسم سالروز شهادت حضرت رقیه(س) درروستای نظرآقا شهرستان دشتستان استان بوشهربه همت پایگاه سلمان فارسی با حضور چشمگیر عاشقان اهل بیت ومسئولین درمسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجه الاسلام " کشاورزبارگاهی" درباره نقش حضرت رقیه(س) در روز عاشورا اذهان داشت: متاسفانه درتاریخ به نقش حضرت رقیه (س) در حادثه کربلا ، پرداخته نشده است، اما با تفکر در احوال و از قراین قضیه و شواهد موجود باید به نقش زنان در این قضیه پی برد.

وی افزود: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و خاندان پاک آن حضرت در راستای تربیت اسلامی آنها برگزار شد.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن و جنگ نرمی که گریبان‌گیر جامعه امروز است ، گفت: آمریکا در نظر دارد با کمرنگ کردن دین و نام ائمه اطهار علیهم السلام در جامعه اسلامی ایران، دختران و پسران ما را از فرهنگ امامت و ولایت‌مداری دور کند.

وی تصریح کرد: ما امت اسلامی ایران هم در مقابل این حرکت غیر انسانی آمریکایی‌ها، با معرفی حضرت رقیه سلام الله علیها و دیگر فرزندان سید الشهدا علیه السلام، جلوی این آسیب‌ها را گرفته و نمی‌گذاریم دسیسه‌های دشمنان عملی شود.

حجه الاسلام " کشاورزبارگاهی" در این مراسم با اشاره به مظلومیت امام حسین علیه السلام، اظهار کرد: یکی از سند‌های مظلومیت امام حسین علیه السلام، شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها است.

در ادامه با مداحی حافظ روشن دل،سعید افشار و مصطفی بحرینی مقدم مداح اهل بیت (ع) مراسم به اوج معنویت خود رسید.

لازم به ذکر است: در این مراسم قریب به ۲۰۰۰ بسیجی حضور داشتند .

تصاویر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات