معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:ترویج فرهنگ ایثار وفداکاری در جامعه از وظایف فرماندهان بسیج است.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۴۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضاتوسلی درجمع فرماندهان بسیج با تسلیت ایام اسارت آل الله به احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: برای مقابله و جلوی از تهاجم فرهنگی دشمن نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکرلازم است.

وی ادامه داد:بسیجیان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، از مال،جان وخانواده خویش گذشتند و تا مرز شهادت ایستاند و بردشمن پیروز شدند.

توسلی خاطر نشان کرد:بسیجیان عزیز امروز نیز با تمام توان از دستاوردهای انقلاب و اهداف والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی حراست وپاسداری می کنند.

وی افزود:بسیج این نهاد مردمی درعرضه های مختلف انقلاب،از جمله جنگ تحمیلی،اجتماعی، پیشرفت های علمی، مقابله با جنگ نرم و اقتصادمقاومتی اقدامات ارزشمندی را ارائه کرده است.

توسلی به فرارسیدن اربعین حسینی و حضور خیل مردم در کربلا اشاره کرد و گفت: پس از قیام، فداکاری و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین عليه‌السلام و اصحاب و يارانش در روز عاشورا، خطبه‌های آتشین وافشاگرى‌های حضرت امام سجادعلیه السلام وحضرت زينب کبری سلام‌الله‌ عليهادر اسارت، وضعیت را تغییر داد و ماهیت یزیدان را برای مردم مشخص کرد.

وی ادامه داد: نقشه ی دشمن این بود که صدای حقانیت ومظلومیت خامس آل عبا را کسی متوجه نشود ولی بصیرت افزایی و افشاگری حضرت امام سجادعلیه السلام وحضرت زينب کبری سلام‌الله‌عليها درمحافل و مجامع گوناگون مانند رسانه‌ى قدرتمند دشمن را رسوا کرد و آحاد مردم از اهداف قیام عاشورا آگاه شدند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان گفت:شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا عليه‌السلام فرزندان،اصحاب و يارانش در روز عاشورا و حرکت اسرای آل الله دركوفه و شام با آن وضعیت، عقده‌اى در گلوى مومنين باقى گذاشت که اولين جوشش آن روز اربعين در كربلا اتفاق افتاد ، با وجود ایجاد مشکلات ، سخت گیرها و جلوگیری دشمنان از حضور شیعیان در کربلا، این حرکت انقلابی و معنوی استمرار پیدا کرد.

وی ادامه داد:اربعین حسینی با تدبير الهى خاندان پيامبراعظم صلوات الله علیه وآله وسلم، بازگشت کاروان اسیران آل الله در کربلا، براى هميشه قیام عاشورای حسينى را جاودانه کرد و بعد از حضور جابربن عبدالله انصاری و زیارت مرقد نورانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و قبورمطهر شهدای کربلا سالانه محبان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام عازم کربلا می شوند .

توسلی به عظمت اربعین اشاره کرد و گفت: میلیون عاشق خامس آل عبا از سراسر جهان برای عرض ارادت به ساحت قدسی حضرت امام حسین علیه السلام، به کربلا مشرف می شوندو مردم مومن وسخاوتمند عراق از صمیم قلب و با تمام توان از زایران اربعین میزبانی می کنند.

وی به دشمنی استکبار جهانی با اسلام ناب اشاره کرد و افزود: برای دشمنان اسلام ناب،اجتماع گسترده جهانی و بی نظیر اربعین حسینی سخت است و از همه ابزار رسانه ای واگربتواند با بمب گذاری توسط گروهای داعشی و تکفیری و به شهادت رساندن زایرین می خواهد مانع حضور عاشقانه خیل مرد و زن ، پیر و جوان و کودکان در کنگره عظیم اربعین شوند.

توسلی ادامه داد:حضور پرشورعلمای بزرگ اساتیدبرجسته حوزه و دانشگاه،طلاب جوان،روحانیون، در پیاده روی اربعین، از جلوه ای ویژه به این همایش بزرگ است و ظرفیتی عظیم برای تبلیغ عالم تشیّع و عالم اسلام و بهترین فرصت برای معرفی حضرت امام حسین علیه السلام به جهانیان می باشد.

دراین دوره آموزشی افزون بر یکصد نفر از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر بمدت دو روز در کلاس های آموزشی معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شرکت می کنند.

ارسال نظرات