خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه خواهران تویسرکان خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله‌نویسی حمایت از تولیدات داخلی در تویسرکان

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه خواهران تویسرکان از برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی حمایت از تولیدات داخلی با حضور دانش‌آموزان در تویسرکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۳۵۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، خدیجه الوندی با بیان اینکه این روزها دانش آموزان پایه های مختلف ابتدایی در تویسرکان به همت بسیج دانش آموزی وارد عرصه فرهنگ سازی در راستای مصرف کالای ایرانی شدند، اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی تویسرکانی در حرکتی نمادین با نوشتن مطالب و کشیدن نقاشی با موضوع کالاهای ایرانی، خواستار حمایت مسئولان و مردم از تولیدات داخلی شدند.

وی گفت: مصرف کالاهای ایرانی در حمایت از تولیدات داخلی زمینه های تحقق کامل اقتصادی مقاومتی و توسعه اقتصادی را فراهم می سازد.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه خواهران تویسرکان اظهار کرد: اگر تولیدات کارخانه ها و واحدهای تولیدی در کشور مصرف شود و اصل این مهم در جامعه اجرایی شود، دیگر هیچ کارخانه ای تعطیل نمی شود و هیچ کارگری هم بیکار نمی شود.

وی افزود: از آنجا که نهادینه شدن استفاده از کالاها و تولیدات داخل نیاز به فرهنگ سازی عمومی از سوی تمامی مسئولان و اقشار مختلف دارد، تصمیم بر آن شد تا مسابقه نقاشی و مقاله نویسی درباره نحوه حمایت از تولیدات داخلی برگزار کنیم که با استقبال دانش‌آموزان روبرو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار