امام جمعه گوراب زرمیخ:

عشق به شهادت، مهمترین آرزوی شهید اتابه است

امام جمعه گوراب زرمیخ شهادت شهید «محمد اتابه» را برای این شهرستان به ویژه بخش گوراب زرمیخ افتخاری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: عشق به شهادت، شهید اتابه را برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به سوریه کشاند و همین عشق سرانجام او را به بزرگترین آرزویش رساند.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۳۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا جلالی، امام جمعه گوراب زرمیخ روز گذشته، ۱۶ آبان در دیدار با خانواده شهید «محمد اتابه»، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان صومعه‌سرا، با بیان اینکه افرادی که در راه خدا کشته می‌شوند زنده‌اند و در پیشگاه الهی روزی می‌خورند، اظهار کرد: همه شهدا با خداوند معامله کردند و از این روی شایسته شهادت شدند.

وی به نقش تاثیرگذار شهدای مدافع حرم در تامین امنیت کشور خارج از مرزهای جمهوری اسلامی  اشاره کرد و گفت: این شهدا از تمام هستی خود برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) گذشتند.

این کارشناس دینی با اشاره به جایگاه و مقام شامخ شهیدان از دیدگاه قرآن کریم، خاطرنشان کرد: هیچ مقامی بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد.

امام جمعه گوراب زرمیخ با اشاره به توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: آنها به دنبال دور کردن مردم به ویژه جوانان از ولایت فقیه هستند.

وی شهادت شهید «محمد اتابه» را برای این شهرستان به ویژه بخش گوراب زرمیخ افتخاری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: عشق به شهادت، شهید اتابه را برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به سوریه کشاند و همین عشق سرانجام او را به بزرگترین آرزویش رساند.

ارسال نظرات