خبرهای داغ:
در وصیت‌نامه شهید محمد جمشیدی آمده است:
شهید جمشیدی در وصیت نامه خود آورده است: باید خون شهیدانمان را در نظر بگیریم و نگذاریم پایمال شود.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۰۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید محمد جمشیدی در یازدهم بهمن سال 1341، در شهر قزوین به دنیا آمد. پدرش هادی خواروبارفروش بود و مادرش مرحمت خانم نام داشت. تا دوم راهنمایی درس خواند و خواروبارفروش بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. در پنجم دی 1365، در امام‌الرصاص عراق بر اثر اصابت ترکش به دست و پا، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش است.

باید خون شهیدانمان را در نظر بگیریم و نگذاریم پایمال شود؛ البته هرکس به توان خود می‌تواند به جبهه‌های حق علیه باطل برود و در راه خدا جهاد کند؛ یکی می‌تواند با جان خود در راه خدا جهاد کند و برادارن دانش‌آموز می‌توانند با درس خواندن خود در سر کلاس درس و شرکت در مجالس پرشکوه، جهاد کنند و خانواده شهدا را شاد کنند.

پدر و مادر عزیزم! امیدوارم مرا ببخشید که حرف شما را گوش نکردم و به جبهه آمدم؛ ولی پدر و مادر! من هم یک وظیفه‍ای دارم که بر دوشم افتاده و باید انجام می‌دادم؛ لذا سنگرها را خالی نباید بگذاریم.

پدر و مادر و برادران و خواهران و پسرعموها و تمام فامیل‌ها و تمام دوستان عزیزم! امید است که شهادت من باعث افتخار خانواده عزیزم باشد و برای من هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید و ناراحت هم نشوید؛ چون من به آرزوی خود رسیدم.

خانواده عزیزم! پس از شهادتم برای من یک مجلس بسیار بسیار ساده برپا کنید.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها