خبرهای داغ:
هضت دخترانه مازنده ایم حوزه حضرت زینب(س)

وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مرد و نامرد مشخص می شود پس ای شیپور چی بنواز.

درتاریخ95/8/9نهضت روشنگری دخترانه مازنده ایم در سه واحد مقاومت بانوی روحانی،آزادگان و پژوهش با سخنرانی آقای حبیبی آزاده سرافرار از طرف حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س)لنجان با جمعی بالغ بر600 نفر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۶۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳


به گزارش خبرگزاری بسیج،آقای حبیبی در خصوص جنگ و دفاع مقدس گفت: صدام با پشتیبانی آمریکا به ایران حمله کرد ومی خواستند ایران را به پنج تکه تقسیم کنند و عده ای هم در مملکت خودمان عقیده به دفاع نداشتند مانند بنی صدر رئیس جمهور وقت که می گفت بگذارید عراقی ها بیایند هر جا که متوقف شدند ما به سازمان بین الملل شکایت میکنیم و آخرش با پوشش زنانه از ایران فرار کرد و همین الان هم عده ای از دولت مردان عقیده به مذاکره با آمریکا دارند و میخواهند با آمریکا رابطه برقرار کنند.
ایشان افزودند: در زمان جنگ امام راحل فرمان دادند بروید جبهه ها را پر کنید.جنگ ،کوچک و بزرگ سرش نمی شود و دختر و پسر نمی شناسد از جمله خانم ها که جنگیدند معصومه آباد(کتاب من زنده ام)در جاده ی اهواز و آبادان با 3 نفر از خواهر ها به مدت 4 سال اسیر بودند و خانم سیده سادات حسینی (کتاب دا )که پدر و برادرش در اوایل جنگ شهید شداند.شهید چمران می فرمود وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مرد و نامرد مشخص می شود پس ای شیپور چی بنواز.
این آزاده سرافراز در ادامه گفت: قران برنامه و سرمشق زنذگی است و رزمندگان با تمسک به قرآن جنگیدند.اگر این بچه ها نرفته بودند و مقاومت نمی کردند امروز سرباز های خارجی در کشور ما جولان می دادند و باید کفش های آنها را لیس می زدیم (مثل کشور عراق،افغانستان و .....)
امروز اگر این عزت را داریم از برکت خون شهدداریم .ماباید آدم خودمان باشیم هر که هرچه می گوید توجه نکنیم و رنگ عوض نکنیم.مقام معظم رهبری فرمودند:جاهلیت مدرن،آدم همانند ابزار است که عوض میشود.دین اخلاق انسان را می سازد .
ایشان در آخر سه توصیه به دانش آموزان نمود: اول حلال خدا را انجام دهید- ادای واجبات وترک محرمات. دوم درس ها را خوب بخوانید زیرا که علم به سرعت در حال پیشرفت است.خودتان را به کاروان علم برسانید.سوم خانم باشید،حتی دکتر،پروفسور....شوید و ترقی کنید اخر باید مادر بچه ها باشید چون ستون خانواده مادر است و شما مادران آینده هستید و باید آدم و مدافع حرم تربیت کنید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار