بوشهرـ جعفری زاده با اشاره به اینکه امام حسن(ع) بعد از کناره گیری از قدرت سیاسی با شجاعت تمام به تلاش فرهنگی روی آورد گفت: این امام همام هرگز در بیان حق و دفاع از حریم اسلام نرمش نشان نمی داد و همیشه از اعمال و رفتار معاویه انتقاد می کرد و سوابق زشت و ننگین او و بنی امیه را فاش می کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۵۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر، ظهرامروز به مناسبت شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسمی به همت روابط عمومی و تبلیغات در نمازخانه سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جعفری زاده مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه از خصوصیات امام حسن مجتبی (ع) را بیان کرد و افزود:  حضرت امام حسن مجتبی(ع) دارای ویژه گیهای پنج گانه ای بودند.

جعفری زاده در ادامه گفت: امام حسن مجتبی در تمام عمر خود خردمندانه زیست و و در زندگی راه و روش معتدلی داشت و هنگامی که در راس امور و قدرت بود در برابر معترضان به قرارداد صلح قرار گرفت و هرگز بر خلاف طریق اعتدال کاری نکرد .

وی افزود: ویژگیهای دیگر امام حسن مجتبی دور اندیشی، عزت نفس، جانبازی در میدان جنگ و عمل و صبر در برابر سختیها و دشواریها بود .

جعفری زاده با اشاره به اینکه امام حسن(ع) بعد از کناره گیری از قدرت سیاسی با شجاعت تمام به تلاش فرهنگی روی آورد گفت: این امام همام هرگز در بیان حق و دفاع از حریم اسلام نرمش نشان نمی داد و همیشه از اعمال و رفتار معاویه انتقاد می کرد و سوابق زشت و ننگین او و بنی امیه را فاش می کرد و  با معاهده خود توانست معاویه و حزب اموی را در هدف انهدام دین نبوی و محو نام پیامبر (ع) ناکام بگذارد .انتها یپام/

ارسال نظرات