معاون سیاسی، امنیتی استانداری:

وجود 65 هزار دانشجو در زنجان، مایه خیر و مباهات برای استان است

وجود 65 هزار دانشجو در زنجان، مایه خیر و مباهات برای استان و فرصتی است كه گفتگوی دستگاه‌های اجرایی با منشا دانشگاه صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۲۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در آئین افتتاح مرحله منطقه‌ای پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، در سالن شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان گفت: تلاش دولت تدبیر و امید ایجاد فضای آزاد اندیشی در همه حوزه‌ها است.

سید بیوک موسوی با اشاره به نياز كشور به پیشرفت و تعالی در همه حوزه‌ها افزود: دستگاه‌های اجرایی و سیاستگذار برای پیشبرد اهداف خود به گفتگوهایی با مشاركت دانشجويان و منشأ دانشگاه نیاز دارند.

وی زنجان را "شهر دانشگاهی" توصيف و خاطر نشان كرد: وجود 65 هزار دانشجو در زنجان، مایه خیر و مباهات برای استان و فرصتی است كه گفتگوی دستگاه‌های اجرایی با منشا دانشگاه صورت پذیرد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری شهر زنجان را همواره در بسیاری از حوزه‌های دینی، سیاسی و اجتماعی سرآمد دانست و تصريح كرد: در سال 1356 اولین راهپیمایی بانوان در کشور توسط زنان زنجانی انجام گرفت، این حرکت عظیم به نام بانوان شهر زنجان در تاریخ انقلاب ثبت شده است.

مهدی عباسی رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز برگزاری مسابقه مناظره را فرصتی برای ایجاد فضای گفتگوی سازنده در بین دانشجویان دانست و گفت: تحمل افکار مخالف و موافق، موجب پیشرفت کشور شده و ما را از فضای دو قطبی خارج می‌کند.

لازم به ذكر است، با آغاز مرحله منطقه‌ای پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران(نشان خواجه نصیرالدین طوسی)، زنجان به مدت سه روز میزبان مرحله منطقه‌ای غرب کشور خواهد بود. در این مرحله 16 تیم حاضر از استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، زنجان، قزوین، گیلان، کردستان و اردبیل با موضوعات تعیین شده با هم به مناظره خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار