مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان البرز؛

دانشجویان بصیر استان البرز خواهان برخورد مسئولین قضایی استان با فتنه گران و جریانات حامی آنان می باشد

مصطفی حسنی گفت: دانشجویان بصیر استان البرز ضمن اعلام برائت خود از سران فتنه و حامیان آن در استان اعم از مسئولین، احزاب، رسانه ها و ... مراتب تشکر و قدردانی خود را از مسئولین انقلابی و بیدار استان که بهنگام موضع گیری کردند، را ابراز داشته و خواهان برخورد مسئولین قضایی استان با فتنه گران و جریانات حامی آنان می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۰۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی البرز، مصطفی حسنی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار  اظهار داشت: مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانات خود فتنه را خط قرمز نظام خواندند و حساسیت خود را روی این مسأله با صراحت بیان داشتند. اما متأسفانه عده ای ساده اندیش و عده ای هم مغرض به دنبال تطهیر چهره این جریان(فتنه) کج اندیش در کشور هستند و این خط را با عمال خود در نقاط مختلف کشور دنبال می کنند.

وی افزود: در استانداری البرز مسئولینی که از بیت المال ارتزاق می کنند و اعتبار خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده اند، در نشست فصلی احزاب هنگامی که عده ای کج اندیش دنباله رو جریان تطهیر فتنه به تمجید از فتنه گران پرداخته و سران آن را « بزرگوار »می نامند، ساکت می نشینند و عکس العملی نشان نمی دهند.

حسنی بیان کرد: در سال ۸۸ و ایام فتنه آسیب و فشاری که از سکوت برخی مسئولین و خواص بی بصیرت بر نظام وارد آمد، کمتر از جنجال و هیاهوی سران فتنه و همراهان آنان نبود و شاید هم بیشتر.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان البرز خاطر نشان کرد: اگر مسئولین استانداری توان همراهی با نظام و رعایت خط قرمزها را ندارند، بهتر است از سمت خود کناره گیری کرده و راه را برای خدمت دلسوزان نظام هموار کنند.

وی در پایان گفت: دانشجویان بصیر استان البرز ضمن اعلام برائت خود از سران فتنه و حامیان آن در استان اعم از مسئولین، احزاب، رسانه ها و ...، مراتب تشکر و قدردانی خود را از مسئولین انقلابی و بیدار استان که بهنگام موضع گیری کردند، را ابراز داشته و خواهان برخورد مسئولین قضایی استان با فتنه گران و جریانات حامی آنان می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها