بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج:

مسئولین دولتی در استانداری البرز موضع صریح خود را درباره فتنه و جریان براندازی و واقعه اخیر اعلام بدارند!

شورای تبیین بسیج دانشجویی آزاد کرج در پی رخداد اخیر ضمن محکومیت نشست اخیر در راستای ادای رسالت «مطالبه گری» بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۹۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شورای تبیین بسیج دانشجویی آزاد کرج در پی رخداد اخیر ضمن محکومیت نشست اخیر در  راستای ادای رسالت «مطالبه گری» بیانیه ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«روی مسئله‌ی فتنه حسّاسم.  گفتند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»؛ دیگر از این صریح‌تر؟ آیا این شعار داده شد یا نه؟ خب اگر این شعار داده شده، تبرّی از این شعار، آن روز هم لازم بود و باید میکردند که نکردند، حالا هم یک عدّه‌ای از آنها حمایت بکنند، آن‌وقت دم از امام و طرف‌داری از امام و طرف‌داری از نظام و طرف‌داری از انقلاب هم بزنند! این نمیشود، این قابل قبول نیست. این پدیده‌ی بسیار بدی است، پدیده‌ی زشتی است، این پدیده را ما اصلاً نمی‌پسندیم.»

امام خامنه ای در دیدار با دانشجویان ۹۵

در خبرها خواندیم و شنیدیم  استانداری البرز با حضور مسئولین سیاسی وزارت کشور و استانداری میزبان حامیان براندازان نظام  بوده اند.

و در نهایت بی شرمی از کسانی که همسو با شیاطین بزرگ و کوچک این نظام آتش فتنه را برافروختند و شعله ور کردند تمجید و تشویق کرده اند. کسانی که تیشه به نخل تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی کوبیدند،‌نخلی که با خون هزاران تن از شهدای گرانقدر آبیاری شده و با خون دل امامین انقلاب ، این باغبانان بر حق این نظام  از پس خدعه ها و مکر دشمنان همچنان مسیر بالندگی و پیشرفت تشکیل تمدن نوین اسلامی را می پیماید.

نگاهی به رفتار و گفتار مقامات دولتی در استان البرز نشان می دهد این رفتار تابع از جریانی است که فارغ از منویات و مطالبات امام امت به عنوان عالی ترین مرجع تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولین در بدنه نظام, در پی مصلحت اندیشی ها و منفعت سنجی های خودساخته مرزبندی و برائت از جریان براندازی نظام را به صلاح خود و جریان خود نمی بینند.

شرم باد بر آنانکه با لگدمال کردن به خون های ریخته شده شهدا که تنها حجت خود برای از جان گذشتگی اشاره ولی فقیه می دانستند منافع شخصی و گروهی خود را مقدم بر مصالح نظام می دانند و تضمین منافع خود را در تامین نظر کسی جز امام امت می بینند. که حق تعالی در قرآن فرمود: «وَيُعَذِّبَ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِكِينَ وَالْمُشْرِكَاتِ الظَّانِّينَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ عَلَيْهِمْ دَائِرَةُ السَّوْءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ وَسَاءَتْ مَصِيرًا»۶ فتح

جای تاسف بیشتر آنجاست که رفتار و کردارهای ولایت گریز در سایر مطالبات  ولایت نیز مصداق دارد و حتی به بخشی از  جریان «اصولگرا» و «ولایتمدار» برچسب خورده این امت نیز تسرّی پیدا کرده و عملکرد این جماعت به غیر از آنجا که چسب برچسب را تر نکند جاده صاف کن همان جریان ولایت گریز گردیده است.

شورای تبیین بسیج دانشجویی آزاد کرج در رخداد اخیر ضمن محکومیت نشست اخیر در  راستای ادای رسالت «مطالبه گری» این مجموعه مطالبات خود را به شرح زیر بیان می کند:
۱_مسئولین دولتی در استانداری به خصوص استاندار محترم:

الف) امروز باید پاسخ دهند  هدف از برگزاری چنین جلسه ای چه بوده است و اصلاً قرار است از جلسات و نشست های اینچنینی چه چیزی عاید نظام و مردم شود! چرا امروز که چند ماه از دولت یازدهم باقی نمانده به جای پرداختن به مطالبات حقّه مردم وقت و توان خود را در اختیار چند حامی براندازی نظام قرار می دهند؟!

ب) موضع صریح خود را درباره فتنه و جریان براندازی و واقعه اخیر اعلام بدارند!
حداقل انتظار مسئولان سیاسی وزارت کشور و استانداری ولایت پذیری درباره مسائل کلان کشور است و اگر در اثبات حداقل انتظارات ناتوانند غصب منصب بیش از این را جایز نشمارند.

ج) بسیج دانشجویی استان آمادگی این را دارد که به جای نشست های این چنینی فضایی برای مسئولين فراهم آورد تا عملکرد خود را در پیشگاه هزاران جوان دانشجو استان ارائه دهند. بی شک این قشر مطالبات و ناگفته هایی را پس از گذشت بیش از سه سال از عمر دولت در سینه دارند.

۲_ موضع گیری ها و محکومیت برخی از شخصیت ها در موضوع اخیر را ارج می نهیم, اما همان طور که می دانیم این رخداد مورد جدیدی نیست و همان طور که اشاره شد بخشی از یک نقشه برای تقویت جریان ضد انقلاب است. به هر حال می بایست از فرصت اجماع اخیر در بین مسئولین برای کندن دندان لق این خدعه نهایت توفیق را حاصل نمود.

۳_ حزب و گروه قانونی که حامی براندازان  نظام باشد نه نظام را قبول دارد نه قانون آن را بنابراین فعالیت آن هم وجهی ندارد و آنچنان که اشاره شد مسئول سیاسی که در فهم مطالبات رهبری نظام لنگ بزند چه وجهی دارد تا آن عنوان را یدک بکشد و از پس آن دریافتی داشته باشد. لذا از دستگاه های نظارتی انتظار می رود تا با برخورد قاطع و بدون مسامحه حق نظام و مردم را بازستاند.

« فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ »

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار