خبرهای داغ:
در شعب ابیطالب پیامبر سنگ برشکم می بست اما دردوران تحریم مدعیان انقلاب اختلاس میلیاردی میکنند
کد خبر: ۸۷۷۴۰۹۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، از عجايب  روزگار اين است كه امروز كساني دلسوز مردم ايران شده اند كه در دوران جنگ و خون و رنج ها و مرارت هاي مردم در دامن غرب زندگي مرفه اي داشته اند و حال پس از سي سال بازگشت به ايران همه را ضد انقلاب و ضد ايران معرفي مي كنند، برخي سخنان از طرف مسولان  اجرايي زده مي شود كه گويا تمام قيام عاشورا و انقلاب اسلامي فقط براي نان و شكم بوده است!

به راستي  وقتي پيامبر در شعب ابيطالب  تحريم شد و از شدت گرسنگي سنگ بر شكم خود مي‌بست تا گرسنگي را تحمل كند چگونه در مدت سه سال  در منطقه بي آب و علف و سوزان  شعب ابيطالب  مقاومت كرد تا اينكه امپراطوري عظيم اسلامي به ثمر نشست؟ شايد افرادي در آن زمان بودند به پيامبر رحمان مي گفتند: اسلامي كه مردم را گرسنه نگه دارد  مورد قبول نيست.

وقتي حضرت خديجه كبري (س) بيش از 12هزار شتر و دارايي هاي خود را در ايام تحريم صرف  امرار معاش مردم در شعب  ميكرد  به امروز ما درس هايي  داد كه متاسفانه  خواص ما هميشه  از فهم آن غافل بودند. به آموخت در دوران  تحريم به جاي پر كردن كيسه  اغنيا و حرام خواران  و غارت بيت المال بايد  به حداقل  بسنده كرد و از جان و مال و ناموس و ابروي خود در راه خدا جهاد كنيد!

نه اينكه  جنگ با دشمنان خدا و اهل بيت كه قرآن ها را مي سوزانند ممنوع شود و هرمسلماني براي دفاع از حق برخيزد به افراطي و تندرو متهم شود!

درشعب ابیطالب بزرگان اسلام حقوق نجومی نگرفتند اما در دوران تحریم برخی انقلابی نماها گرفتند

پيامبر و همسرش و ابيطالب عمويش كه از سران و بزرگان قريش بودند در دوران تحريم اموال وداريي هايشان بسيار اندك شد اما در جمهوري اسلامي ايران در دوران تحريم هيچ مديري و مسولي با كاهش اموال و دارايي و کاهش حقوق مواجهه نشد! بلكه عده ای معدود با گرفتن فيش ها و حقوق هاي نجومي و اختلاس ها و رانت ها  از  بيت المال مسلمين شكم خود و خانواده هايشان را از حرام پركردند!

درشعب ابیطالب بزرگان اسلام حقوق نجومی نگرفتند اما در دوران تحریم برخی انقلابی نماها گرفتند در شعب ابيطالب مردم همان غذايي را مي خوردند كه رسول مكرم اسلام مي خوردند، اما  شكم سيرهايي كه فرياد گرسنگي سر مي دهند خود و فرزندانشان در ايام تحريم و پسا برجام چگونه  زندگي كردند؟ به جز خوردن غذا هاي لذيذ  و تفريحات آن چناني؟  بسيار جاي تعجب است  كه امروزه  هر كس شكمش به بركت انقلاب سير شده است و بانك  هاي خصوصي و حساب هاي ميلياردي  انباشت كرده اند  از همه بيشتر طلبكار انقلاب و رهبري هستند.

 چه اتفاقي افتاده است كه هر مدير و مسئولي كه بيشتر به آمريكا و غرب  لبخند بزند و باج دهد عقل كل حساب مي شود؟  رييس جمهور محترم به جاي حمله به آمريكا  و اذعان به شكست برجام  مي گويد: برخي ها مي گويند كه فضاي مجازي بايد حذف شود شما چه كاره ايد؟ آقاي رييس جمهور و قتي رهبر انقلاب مي گويند اگر بنده رهبر  نبودم حتما  رييس فضاي مجازي مي شدم و تاكيدات فراوان بر استفاده درست و صحيح دارند و آن را یک فرصت طلایی می شمارند.

چرا از دشمنان خيالي سخن  مي گوييد؟ چرا اسم اين برخي ها  را در تمام سخنراني هايتان نمي آوريد؟ تا ملت تكليف خود را بداند!!

غرب زده ها و برجام پرستان به كدام سيره انقلاب و امام  و پيامبر اكرم  عمل مي كنند  كه در ايام درد و رنج در كنار مردم باشند نه اينكه داستان هاي  تخيلي براي حل مشكلات بيان كنند و با خطاب قرار دادن انسان ها و دشمنان خيالي  داخلي  از پاسخگويي به خاطر كم كاري ها شانه خالي كنند؟  وقتي كه بر خلاف  سخنان گوهر بار امام مستضعفان و امام خامنه اي  رابطه گرگ و ميش را با جان و دل قبول مي كنيد  و جشن شادمالني مي گيريد جز خود شما چه كساني مقصر هستند؟

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها