مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج خبر داد:

طرح دانشجویی عمار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می شود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج از برگزاری طرح دانشجویی عمار با هدف ارتقای سطح دانشجویان در زمینه های فرهنگی سیاسی تربیتی آموزشی و تشکیلاتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۹۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از بسیج دانشجویی البرز، محمد علی حسن نیا مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اشاره به برگزاری طرح دانشجویی عمار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، اظهار داشت: این طرح اولین طرح جامع دانشجویی در سطح دانشگاه آزاد کرج و بسیج دانشجویی آزاد کرج است.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح ارتقای سطح دانشجویان در زمینه های فرهنگی سیاسی تربیتی آموزشی و تشکیلاتی است.

حسن نیا عنوان کرد: در این طرح تمام دانشجویان از هر قشر طبقه و سلیقه ای می توانند شرکت کنند و شبهات مختلف خویش را بر طرف کرده و مسیر و رسالت دانشجویی را ادامه دهند.
 
وی با اشاره به سرفصل های برگزاری طرح عمار، تصریح کرد: این طرح در سر فصل های کارگاه های ازدواج و سبک زندگی دانشجویی، موضوعات تربیتی اخلاق دانشجوی و نحوه ارتباط دانسجویی، خط امام وجریان شناسی سیاسی با پرسش و پاسخ دانشجویی، مقاومت اسلامی شامل سخنرانی و خاطره گویی خانواده های شهدا و سخنرانی مدافع حرم دانشجویی همراه با کلیپ های مقاومت برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج، خاطر نشان کرد: این طرح به همت بسیج دانشجویی انجام می شود.

وی به ویژگی های طرح عمار اشاره و اظهار کرد: از ویژگی این طرح کاربردی بودن آن است و دانشجویان را به جنبشی بودن در سطح دانشگاه ترغیب می کند و تجربیات دانشجو در سطح های تربیتی سیاسی فرهنگی دانشجویی بالا می رود.

حسن نیا در پایان گفت: این طرح پنج شنبه ها ساعت10 تا 12 و ساعت 1 تا 3 برگزار می شود و خواهران و برادران در طرح حضور دارند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها