فرمانده استان سپاه بوشهر:

فرهنگ بسیج دشمن را زمین‌گیر می‌کند

بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: قدرت بسیجیان که نشات گرفته از فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی است نشان داد که این فرهنگ در تمام ادوار تاریخی توانسته دشمن را زمین‌گیر کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۹۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱



 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛  سردار فتح‌الله جمیری شامگاه یکشنبه در آیین مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر بوشهر با بیان اینکه فرهنگ بسیج در عرصه جامعه کمال و رشد انسان مهیا می‌کند اظهار داشت: بسیج با فرهنگ عاشورا و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عجین است که این مهم ضمن مقاوم ساختن انسان درمقابله ترفندها، راه سعادت و کمال را هموار می‌کند.

وی با تسلیت سالروز شهادت با تسلیت ایام سوگواری شهادت بی بی رقیه(س) تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یاران امام حسین(ع) به‌گونه‌ای بود که دشمنان لحظه‌ای نتواستند آرام بنشینند چرا که حتی دختر سه ساله این امام بزرگوار توانست یزید را زمین‌گیر کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه نوادگان یزید همچنان ادامه دهنده راه یزید هستند افزود: بر اساس تحقیق یکی از مورخان که بی بی رقیه(س) به این سن کم توانست یزد را به زباله‌دان بسپارد و این نشان می‌دهد که فرهنگ عاشورا نقش مهمی در سعادت و کمال انسان و درماندگی دشمن دارد.

جمیری با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از 14 قرن از شهادت اهل بیت(ع) همچنان مردم ایران مراسم عزاداری با شور و شعف خاصی برگزار می‌کنند خاطرنشان کرد: شور و شعف عزاداران حسینی هر سال نسبت به سال‌های گذشته بالاتر است و در می‌یابیم که فرهنگ تاسوعا، عاشورا و اربعین، اسلام را در سراسر جهان زنده نگه داشته است.

وی با تاکید بر اتصال به بسیج و فرهنگ بسیجی برای رشد و کمال افزود: فرهنگ بسیج  با فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی ارتباطی نزدیک و پرمعنایی دارد چرا که حرکت در این مسیر نورانی رشد و کمال انسان و شکست بدخواهان و دشمنان است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه  اقتدار بسیج در دوران دفاع مقدس و مقابله با فتنه نمایان شد افزود: بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی حضوری فعال در صحنه داشته که بسیج در دوران دفاع مقدس و فتنه‌های گوناگون نشان داد که این فرهنگ و تفکر اقتدار دارد و در کشورهای مختلف این مهم به اثبات رسیده است.

جمیری با بیان اینکه بسیج در پاکسازی موفق عمل کرده است افزود: بسیج هدیه‌ای الهی برای انقلاب و دفاع از اسلام است و در برابر همه تهاجمات سخت، نرم و فرهنگی ایستادگی کرده است و توانسته نقش خود را در منطقه و داخل ایفا کند.

وی با تاکید بر قدردانی از بسیج در تمامی عرصه‌ها بیان کرد: تنها راه نجات در هر مرحله با توسل به اهل بیت(ع) توجه به مسیر و فرهنگ بسیج است که با تمام توان مردم ولایت مدار این راه را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ بسیج سبب زمین‌گیر کردن دشمن شده گفت: قدرت بسیجیان که نشات گرفته از فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی است نشان داد که این فرهنگ در تمام ادوار تاریخی توانسته دشمن را زمین‌گیر کند که در نهضت عاشورا متبلور است.

جمیری با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه خانواده‌ها و  جوانان گفت: اهداف تهاجم فرهنگی دشمن به سمت خانواده‌ها است که بسیج خواهران در این عرصه برای مقابله با این تهاجم و افزایش بصیرت در بین خواهران نقش مهم و موثری دارد

وی تاکید کرد: خواهران با حضور در صحنه‌های انقلاب می‌توانند به راحتی در مقابل همه تهدیدها مقابله کنند.

در این مراسم باصولی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت خواهران کوثر بوشهر معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات