فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: گسیل تروریست‌های وهابی و سلفی با هدف ضربه زدن به کشورهای اسلامی مهمترین سیاستی است که عربستان سعودی با هدف حمایت از رژیم صیهونیستی در سرزمین‌های اسلامی اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۷۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در جمع کارکنان سپاه ناحیه سبزوار اظهار داشت: عربستان سعودی به جای مبارزه با رژیم صیهونیستی و استکبار جهانی در کنار آن‌ها قرار گرفته و سیاست‌های آنان را در منطقه پیاده می‌کند.
 
وی ادامه داد: گسیل تروریست‌های وهابی و سلفی با هدف ضربه زدن به کشورهای اسلامی مهمترین سیاستی است که عربستان سعودی با هدف حمایت از رژیم صیهونیستی در سرزمین‌های اسلامی اجرا می‌کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: مبارزه و ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی چهره او را برای ملت‌های مسلمان نمایان کرده و همین موضوع سبب شد تا در میدان نبرد شکست‌های سختی را متحمل شود.
 
وی اضافه کرد: داعش دستپروده استکبار جهانی است و اکنون که کشورهای اسلامی حامی جبهه مقاومت درصدد نابودی تروریست‌ها هستند غرب با مظلوم نمایی مدعی مبارزه با تروریست‌ها است.
 
سرهنگ مظلوم ادامه داد: رفتارهای غربی‌ها در کمک به داعش و گروه‌های تروریستی تغییری نکرده و در زمانی که جبهه مقاومت در حال جنگ با دشمن است، به آن‌ها کمک نظامی و مالی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها