حوزه مقاومت بسیج رودهن درنظر دارد تا برنامه‌های مختلف فرهنگی را درپیست اسکی آبعلی منطقه دماوند استان تهران طی فصل زمستان برنامه ریزی و اجرا کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۵۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، "حسن مرشدی" فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن درجلسه هماهنگی و ساماندهی پیست اسکی آبعلی ، اظهار کرد: پیست اسکی بین‌المللی آبعلی قدیمی‌ترین و نخستین پیست اسکی درایران است که متأسفانه همچنان با مشکلات زیادی روبه‌رو است.

وی گفت: حوزه بسیج رودهن در سال جاری برنامه‌های مختلفی را در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌های فرهنگی و اخلاقی در نظر گرفته که در حال برنامه‌ریزی است و به‌محض آغاز به کار پیست و بعد از بارش برف زمستانی، توسط بسیجیان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن با بیان اینکه یک قطعه زمین از سوی شهرداری و شورای شهر آبعلی برای احداث حسینیه در این مکان اهدا شده است، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح  در برخی از ایام، اهدای بسته‌های فرهنگی به ورزشکاران و ورزش دوستان، استقرار ایستگاه امربه‌معروف و نهی از منکر و … نیز از برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج سپاه رودهن در این پست اسکی است.

" مرشدی" ادامه داد: برقراری امنیت این پیست با همکاری نیروی انتظامی انجام خواهد شد و درصدد هستیم تا بتوانیم سوءاستفاده‌های اجتماعی و فرهنگی را که توسط برخی افراد به‌اصطلاح ورزشکار و ورزش‌دوست انجام می‌شود، آسیب‌شناسی و برای رفع آن اقدام کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم علاوه بر پیست اسکی آبعلی دیگر نقاط تفریحی و گردشگری بخش رودهن را از لحاظ فرهنگی ساماندهی کنیم.

 انتهای پیام/گ

ارسال نظرات