فرمانده سپاه ناحیه سبزواردریادواره کوچک ترین شهید شمال شرق کشور: استکبار ستیزی نباید تحت تاثیر مناسبات و مذاکرات قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۳۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، و به نقل ازسپاه امام رضا(ع)خراسان  رضوی، سرهنگ پاسدار" امین اله مظلوم" فرمانده سپاه ناحیه سبزواردریادواره کوچک ترین شهید شمال شرق کشوربا بیان اینکه اتفاقات مهمی که در ۱۳ آبان سال های۵۷،۴۲و ۵۸ رخ داد در تاریخ انقلاب بسیار تاثیر گذار بوده، اظهارداشت: هدف درهرسه رویداد استکبارستیزی بود.

وی با اشاره به اینکه این خاطرات درحافظه مردم ایرام ماندگار ومشمول گذرزمان نخواهد شد، تاکید کرد: استکبارستیزی هدف اصلی انقلاب است و ارتباطی به مناسبات و مذاکرات امروزه نداشته و اصل جدانشدنی اسلام است. پاسدار "مظلوم " با بیان اینکه حفظ مرزبندی با استکبارمهم ترین پیام این روز است ، تصریح کرد: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی برنداشته و نخواهد داشت بنابراین این وظیفه ماست که روحیه استکبارستیزی را درخودمان تقویت کنیم. وی برنقش تاثیر گذارایران دراتفاقات امروزجهان و منطقه اشاره کرد و افزود: این تاثیر گذاری به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای ایجاد شده است. فرمانده سپاه ناحیه سبزواربا اشاره به دستگیری ملوانان متجاوزامریکایی درآب های خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: کشوری که خود را ابرقدرت جهان می نامد دربرابر تصمیمات ایران سکوت کرده و آنها را می پذیرد و این از قدرت جمهوری اسلامی است. .

"مظلوم" با اشاره به تهدیدات جنگ نرم دشمن اظهارداشت: دشمن با استفاده از تاریخ سازی وارونه در صدد است تا اقتداری که ایران به واسطه جمهوری اسلامی به دست آورده را بی ارزش نشان دهد.

وی با بیان اینکه امروز قدرت دریایی ایران درخلیج فارس حرف اول را می زند تاکید کرد: امریکا درباتلاق جنگ هایی که در منطقه درست کرده گیرافتاده وبه دنبال راه فرار ازمنطقه و خلیج فارس است.

" مظلوم " با اشاره به افزایش توان موشکی و دفاعی ایران درسال های اخیر بیان داشت: افزایش توان دفاعی درکنار قدرت ایمان نیروهای نظامی کشور سبب شده است تا امنیت کشور درتمام سطوح تضمین شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزوار درادامه به قدرت نفوذ فرهنگی کشور دردیگر بلاد اسلامی اشاره کرد و افرود: خوشبختانه این قدرت سبب شده تا نیروهایی نظیرحشد الشعبی انصار الله وحزب الله دربرابرمتجاوزین به اسلام به مقابله پرداخته و با استفاده از عقبه فرهنگی دست به مقاومت بزنند.

" مظلوم"  با تاکید برحمایت ایران ازمحو مقاومت در منطقه خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج مردمی عراق ، یمن و حزب الله لبنان بازوهای ایران در برابر برابر کشورهای مستکبر هستند.

وی با بیان اینکه گزینه های روی میزآمریکا تنها تهدیدی پوشالی دربرابر قدرت دفاعی ایران است، خاطرنشان کرد: این اقتدار حاصل ایستادگی ملت ایران دربرابراستکبار است. تصاویر در ادامه انتهای پیام/گ

ارسال نظرات