بوشهرـ حجت الاسلام میرشکاری، ضرورت امر به معروف و نهی از منکر را در اقتصاد دانست و گفت: این فریضه اللهی برای کشور برکات اقتصادی دارد و این رکود اقتصادی کشور بخاطر ترک این فریضه اللهی است نه بخاطر عدم ارتباط با آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۱۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر،  حجت الاسلام روح الله میرشکاری در جمع کارکنان  سپاه عسلویه افزود: ایمان به خدا درجه بالاتری از شهادتین است که در سایه امر به معروف و نهی از منکر حاصل می شود.

در این مراسم میرشکاری افزود: اولین عامر امر به معروف خود خداوند متعال است و همه ما باید این وظیفه واجب دینی را هم انجام دهیم و هم آن را تبلیغ و در جامعه نهادینه کنیم.

این مسئول گفت: امر به معروف و نهی از منکر از کارهای اللهی و پیامبرگونه است و ما به تأسی از خدا و پیامبران باید این کار را انجام دهیم و آن را ترک نکنیم و بالاترین معرف بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: در انجام این فریضه اللهی بیشترین برکات معنوی شامل آن شخص انجام دهنده  می شود و اثرات آن در آن فرد جلوه گر خواهد شد.

میرشکاری ضرورت امر به معروف و نهی از منکر را در اقتصاد  دانست و گفت: این فریضه اللهی برای کشور برکات اقتصادی دارد و این رکود اقتصادی کشور بخاطر ترک این فریضه اللهی است نه بخاطر عدم ارتباط با آمریکا است.

وی در پایان افزود: اگر ما به جوانان و مسئولین معروف ما میتوانیم یا اقتصاد مقاومتی را به عنوان ارزش بهش نگاه کنیم و تبلیغ و ترویج بدهیم کشور از این رکود خلاصی پیدا می کند.

 به گزارش خبرنگار بسیج، گردهمائی مصون سازی فرهنگی به همت روابط عمومی سپاه عسلویه در سالن جلسات امام حسن مجتبی(ع) سپاه خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

 /انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها