خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار نهمین کتاب دست های کوچک دعا شامل آثار برگزیده نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۱۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزههنری استان، حسن میلانی افزود: این جشنواره در مرداد ماه سال 94 توسط حوزه هنری استان برگزار شد و کتاب مذکور مشتمل بر منتخب دعاها و دل نوشته های کودکان ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه مجموعه نهم کتاب دست های کوچک دعا توسط دبیرخانه دائمی این جشنواره گردآوری شده است، یادآور شد: در این کتاب 34 اثر برگزیده و منتخب دعاهای کودکان این مرز و بوم منتشر شده است.
میلانی اظهار کرد: از این تعداد دعاهای منتشر شده 5 مورد مربوط به بخش ویژه نهمین جشنواره دست های کوچک دعا یعنی ایران آینده( 1404) است.
وی ادامه داد: کتاب فوق در 72 صفحه به صورت تمام رنگی و برای گروه سنی ب، ج و د، توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری منتشر شده است.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی بیان کرد: نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا با معرفی نفرات برتر و برگزیده از میان 54 هزار و 765 اثر از ایران و کشورهای افغانستان، تاجیکستان و جمهوری آذربایجان سال گذشته همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات