خبرهای داغ:
جنایتکارانی که جایزه می‌گیرند:

5+1 به پاس کدام خدماتش در حق ملت ایران جایزه می گیرند؟

كسانيكه آمريكا را دوست ملت قلمداد می‌كنند و در برابر تحريم هاي مكرر پسا برجامي بر طبل توخال دستاورد ها مي كوبند چرا درس شهيد حسين فهميده را حذف مي كنند؟
کد خبر: ۸۷۷۴۰۰۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، روز سيزده آبان كه با اشغال لانه جاسوسي آمريكا در تهران توسط دانشجويان خط امام  اتفاق افتاد،  اسنادي بازسازي و به دست آورده شد كه در قالب 70 جلد كتاب منتشر شد و بسياري از دانه درشت هاي نظام در اوايل انقلاب داراي ارتباط مستقيم با اين لانه جاسوسي براي ساقط كردن انقلاب بودند كه پرونده و اسنادي از آنها به دست آمد.

اما چرا  به يكباره این اسناد از دسترس عموم خارج  مي شود؟ نام چه كساني و يا گروهي در اين اسناد بود كه راز افرادي را مانند قطب‌زاده بر ملا مي‌ساخت؟

چه كساني از آشنايي نسل‌جوان و نسل هاي سوم و چهارم انقلاب با جنايت هاي آمريكا در اين مملكت متضرر مي شوند؟

آيا كساني در داخل كشور وجود دارند كه خود را حافظ تمام قد منافع آمريكا مي دانند؟ چرا در انقلاب اسلامي عده اي از كرده خود پشيمانند و از اينكه سفارت آمريكا را اشغال كردند بارها در برابر شيطان توبه نامه امضا كردند!

اما در مقابل همين افراد كسانيكه سفارت آمريكا را اشغال كردند  تا به امروز تحت تعقيب دولت آمريكا قرار دارند و حتي با مصونيت سياسي دولت جمهوري اسلامي ايران اجازه ورود به سازمان ملل را به آنها نمي دهند و هشدار مي‌دهند در صورت ورود به خاك آمريكا باز داشت خواهند شد!

وقتی پترس ماندگار می‌شود و شهید حسین فهمیده به دست فراموشی سپرده می‌شود!

چرا قطعه هايي از تاريخ ايران گم مي‌شود و دشمنان و گرگان خون آشامي كه به اين مرز و بوم تجاوز كردند با حذف سابقه آنان در اذهان جوانان ما دوست قلمداد شوند؟  چرا بصيرت و دشمن شناسي افراد جامعه با سانسور هاي تاريخي روبرو مي شود؟

كسانيكه آمريكا را دوست ملت قلمداد می‌كنند و در برابر تحريم هاي مكرر پسا برجامي بر طبل توخال دستاورد ها مي كوبند چرا درس شهيد حسين فهميده را  حذف مي كنند؟

شهيد فهميده چه خطري براي اسراييل دارد كه ناتنياهو در مورد داشتن درس شهيد فهميده در كتاب درسي  ايران خواهان حذف درس شهيد فهميده مي باشند؟ چه كساني در داخل با عملكرد خود هم‌نوايي با ناتنياهور را فرياد زدند و درس شهيد فهميده را از كتاب درسي حذف كردند؟ چرا پترس، پسر فداكار را در اذهان نسل انقلاب ماندگار كردند اما حسين فهميده را زودتر از آن كه بخواهيم به ورطه فراموشي سپردند؟ با كدام روش و منطق  ياد امام و شهدا را فرياد مي زنند؟

جایزه به فرانسه و انگلیس بابت جنایت هایشان درحق ملت ایران

در تاريخ اين سرزمين انگلستان با قحطي ساختگي در ايران بيش از 9 ميليون نفراز مردم ايران را با گرسنگي به كام مرگ مي كشد  و در هيچ جاي دنيا ثبت نشده است و با فريب  افكار جوانان ما  اذهان را به سمتي مي برند كه جامعه يك پارچه  با بيان هولو كاست دروغين مخالفت مي ورزند!

بيش از 200 هزار شهيد در جنگ 8 ساله با سلاح هاي  مخوف فرانسه و آمريكا اتفاق مي افتد  و شوروي هم در كنار آنها مي ايستد و 5+1 امروزي قاتلين بيش از 500000 نفر از جوانان  و زنان و كودكان اين سرزمين در 4 دهه اخير هستند به  چند درهم خون بهاي آنان به كفر بخشيده مي شود؟

اصولا فرانسه با آن خون هاي آلوده و پناه دادن به منافقين كه قاتل 17000 نفر از مسئولين و مردم بي گناه ما مي باشد  و با دادن هواپيماهاي سوپر اتاندار با موشك هاي اگزوسه   به عراق  و بلعيدن ده درصد كنسرسيوم بين المللي توليد سوخت اتمي  پاريس كه سهم ايران است و از عمده ترين كارشكنان برجام بد فرجام بود به پاس كدام خدماتش در حق ملت ايران  بيش از 20 درصد كل فروش خارجي وصادرات خودرويش را در ايران جايزه گرفته است؟

فرانسه را به پاس كدام خدماتش بايد بالاي سر گرفت و او را گرامي داشت؟ به پاس شارلي ابدو و يا خنجري كه در جنگ هاي ايران و روس به قلب ملت ايران وارد كرد؟ اصولا دلال ها يا مديران حاكميتي  با چه مجوزي خون هاي ريخته شده اين ملت را به بيگانگان و گرگان  درنده استعمار گر مي بخشند؟ گويا ما از دست استعمارگران و پهلوي خلاص شديم اما اين روشنفكران تربيت يافته غرب  تا قيامت دست از سر انقلاب اسلامي و حكومت مستضعفين بر نخواهند داشت؟

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها